emoticon - slutförd!

Ja, efter lunchen satte jag mej ner med den emoticon som ska vara klar tills på tisdag. Jag lyckades. Eller ja, mycket tack till Carrow som hjälpte mej, men ja, när man ber om hjälp och en annan gör det, så får man kanske skylla sig själv? Men mycket tack till henne! Ni får avgöra sjäva ifall det ser ut som hon sjunger eller om hon bara ser förvånad ut. Ha ha. Bättre kunde jag inte göra och man kan inte förvänta sig av folk som aldrig gjort nått liknande innan att göra en felfri emoticon!


Vid tolv-tiden ringer min älskade pojke och säger att han har slutat. Jag hade precis satt mej ner och skulle göra en grej i svenskan, då han ringer och säger att vi ska hem. Aja, jag kan göra det hemma. Lätt som en plätt var det, faktiskt. Vi gick om Motor Halland, för har man en biltokig pojkvän, så får man vara med om sådant här. Så gick vi inom Maxi också Skulle ha lite dricka till imon i skolan. Går till klockan kavrt i fyra och jag blir törst efter lunch. Skulle velat ha lite tidningar med som Veckans NU!  och In touch, men det får jag köpa nästa vecka då jag får pengar :)

När vi kom hem, bestämde vi oss för att sitta på datorn i ca 1,5 timme, men ja, nu är klockan snart sex och det är för att vi ätit och Nilla skulle ha datorn. Dessutom blev Stefan arg på tv4 Anytime som inte verkar funka, så han skulle göra nått åt det, men lyckas inget vidare. Gaaaah!

Nått annat kul eller ja, kul och kul vet jag inte, men min favorit Ashlee Simpson har fortfarande inte fått sin bebis. Hon har gått över tiden och de är tvungna att sätta igång förlossningen nu... hehu.

Jag kan avslöja att i kvällens avsnitt av Andra Avenyn, så är det lite ledsamt. Jag började gråta och Stefan bara satt bredvid och skrattade och tyckte att jag var så söt som grät för det. Ha ha. Men det är inget farligt, bara jag som har blivit lite mer känslosam än vad jag varit efter att jag blev tillsammans med Stefan. He he.

overandout.

Kommentera här: