fredag :D

Idag är det äntligen fredag och jag är superglad! Först var jag glad enbart för att det är fredag och dels för att jag och Stefan ska hem till Ljungby. Hade naturkunskaps redovisning och sedan lunch. Och därefter klassråd och nu har vi engelska. Ska göra en talkshow och jag ska vara värdinnan eller vad det heter för programmet. The Dead ska talkshowen heta och handlar om att det är döda gäster till programmet. Bland annat William Shakespeare och John Lennon kommer att vara med. Fick nyligen veta att jag ska gråta... Hmn.... Jag är usel på att låtsasgråta. Och Chelle sa att hon redan ser det framför sig att jag inte kommer att hålla mej :P

Fick också ett mejl ifrån vår lokala tidning i Småland; Smålänningen att min krönika ska publiceras i tidningen :D Den handlar om mobbning och jag skrev den igår och nu ska den redan publiceras. Det kommer kännas så bra att den publiceras och att alla de som var på mej, kommer att veta hur det var för mej att bli utsatt för mobbning. Usch vad nöjd jag är!

overandout.
1 Theresa:

skriven

När kommer den att publiceras? Vill verkligen läsa den :-)

Kommentera här: