hej igen.

Nu är jag tillbaka för ännu ett blogg denna dag! Jag är så deppig idag. Och jag har svaret. Jag känner mej så totalt jävla ensam och misslyckad. Jag är så osynlig (trots min kroppsbyggnad) och jag känner mej bara ensam. Och jag vill prata med Stefan, men han har inte tid för han har praktik. Ska ringa igen snart och se om han svarar.

På grafisk ska vi göra en webbdesign... Kul. Eller inte. Är så trött på denna skit. Vill göra nått roligt! Ingenting av det vi gör är roligt! Jag ska göra en webdesign i nästan samma form som denna och nej, jag kmr inte avända den senare efter att jag slutat skolan. Det har jag ingen anledning till när den kommer att handla om som ett CV eller så. Är så trött också att jag vill bara hem och sova...

Dessutom pratade jag med Malmis idag <3 Jag började gråta. Just för att jag saknar henne. Och jag saknar Frida också och jag hatar att allt blivit såhär. Åkej jag ångrar inte att jag träffade Stefan, utan bara att vi är vänner.

Jag vill bara vara i din famn just nu. Det är du som får mej att må bra. Usch vad jag älskar dej.

overandout.


Kommentera här: