tidig skoldag.

Ja, igår gick jag hem från skolan vid halv två tiden. Dels för att jag gått och gråtit nästan hela dan och sen för att jag och Carrow har bråkat. Kanske inte hela världen att bråka om, men det känns orättvist. Hon vill inte prata om det och jag vill det, för att jag vill få tillbaka min gamla kompis. Känns hemskt att det blivit såhär.

När jag kom hem, satte jag mej i soffan och tittade på teve. Men sedan kom Stefan hem och jag myste med honom. Vi bråkade lite - just för att jag var arg på Carrow. Kände mej hemsk, men allt löste sig sedan. Och vi gick till OKQ8 och hämtade Nillas paket och sedan handlade vi lite på Netto. Och sedan satte vi oss framför datorn och såg på de båda veckans sista avsnitt på Andra Avenyn. Usch.

Gick och la oss efter detta vid tio tiden och jag är trött idag. Stefan skulle gå vid klockan kvart i sju och jag hade totalt glömt bort att jag har sovmorgon idag. Men så kom jag på att jag kunde åka till skolan som vanligt och ta med mej min laptop, så kan jag göra lite på projektarbetet. För det är ju det jag behöver, komma bort från lägenheten och sitta någon annanstans.

Imorgon ska jag ha prov i franska -.- Ska plugga till det idag och sedan slutar jag kvart i tio, då jag kanske ska till skolan och återigen skriva på projektarbetet till halv två, då jag åker med Stefan hem. Och sedan vi klockan fyra, ska vi hämta biljetter till Tripple & Touch när de är på Halmstads Teater. Gratis :)

Har bara en lektion idag fram till klockan fyra och det är hemskt. Ska nog sitta och plugga på franskan också. Ska först göra lite annat och i slutet sitter jag med det.

overandout.

Kommentera här: