äntligen över.

Idag var det den sista dagen på praktiken! Yes! Men dock inte så kul heller då man återigen bara får packa upp varor... *suck* Åkej, ni kanske tycker att jag är trög som inte fattar att Maxi bara har mat och så där. Men man kan väl få göra nått annat än att plocka upp varor? Som att prova på att vara i fisken, i bageriet, i caféet eller nått sådant? I och för sig har jag inte packat upp samma varor hela tiden, men det är nog det. Bara ett surt tack fick man idag när jag skulle gå hem. Ingenting mer. På de andra ställena som jag har praktiserat, så har jag fått nått mer. Som på Konsum, fick jag en påse med chips bland annat. Bara nått som visar att man uppskattar det man gjort.

Nu är det helg i alla fall och det är jag jätteglad för. Stefan kom hem för en timme sen och åkte precis iväg. Vi ska till Lars, Stefans pappa. Och jag är kvar här tills han kommer tillbaka. Det finns bara två platser i hans bil. Ska snart hoppa in i duschen och packa lite. Tror inte jag tar med datorn i helgen. Kommer endå inte ut på Internet ^^.

Idag kom våra Johan Glans-biljetter. Så nu ska vi dit :D Den 30 oktober smäller det :D

overandout.
 

Kommentera här: