helgen? kanon!

Denna helg har varit väldigt bra och mysig :) precis som jag vill ha det ;P I fredags kom Stefan vid sju och när vi kom till Lars, tittade vi på teve och myste. Gick och la oss vid halv tio sådär. Var väldigt trötta. Jag hade ju praktiserat och han hade jobbat.

Igår gjorde vi absolut ingenting. Lars var ute i skogen, så vi passade på att mysa framför teven. Jag somnade i ungefär 2 timmar. Det var skönt, eftersom Stetans katt Sture, var väldigt jobbig. De ska ju kelas hela tiden! Visst, jag vill att katter ska vara kelna, men inte kelna. Usch.

På kvällen tittade vi på teve och Dansbandskampen var sådär... Att Yasmina (som för övrigt går på syrrans gamla skola) åkte ut, tyckte jag var synd. Men smålänningar är bra ;) Jag är stolt över att vara smålänning.

Idag vid klockan fem, skjutsade Stefan iväg sin pappa som ska till Tyskland med jobbet. Jag sov då ensam i huset, vilket jag aldrig gjort förr. Stefan kom hem vid sju och då kröp han ner till mej igen :)

Vi körde inom till Stefans bror och hjälpte han med datorn, men nej, det funkade inte. Så sedan åkte vi hem och handlade och sedan körde jag och Stefan till Båstad en runda för att titta lite. Det var väldigt mysigt. Nu har vi tittat på Andra Avenyn och jag ska spela en timmes The Sims2 innan det är dags för att nana.

overandout.

MIN PASSION ÄR MUSIKEN! ATT SJUNGA GÖR MEJ GLAD.

Kommentera här: