inte råd att försova mej.

Det är inget bra för mej i detta nuläge att försova mej. Det var precis detta jag gjorde idag. Ställde klockan på halv sju, men vad gör maj? Stänger av det och somnar om. Jag lovar, detta är farligt att göra. Och speciellt för mej, som har utvecklingssamtal idag och dessutom har reda för mycket frånvaro. Inte bra.

Stefan och jag tog fem över halv tolv bussen till skolan. Han började tolv och jag skulle ändå till skolan och göra klart en grej. Tror ni inte då att man glömmer sitt usb-minne, där man skulle ha skrivit ut en engelskauppsats? Jo. Det gör jag och det känns. Stefan får ta emot detta genom att jag blir en aning sur. Förlåt.

Sitter ni i skolan och ska bara skriva mitt inlägg innan jag sätter igång med grafisk kommunikation. Jag ska skriva en dokumentation om det lilla projektet vi gjorde genom att göra en vinflaska. Kul.

Vid halv två ska jag ringde Stefan, som ska komma inom och hämta min kasse med böcker, så att vi kan gå hem från skolan sen och slippa gå och bära på en massa saker. Och jag ska ha utvecklingssamtal vid klockan två, så han ska hem då jag är på det och sedan kommer han tillbaka.

Dagens:
Kläder:
Joggingbyxor, linne, Sex Pistols tröja, grå kofta.
Frisyr: Utsläppt nyduschat hår med två spännen i lugg.
Skor: Vans med döskallar på.
Humör: Lite ont i magen och lite trött, men annars mår jag bra.
Händelse: Utvecklingssamtal vid klockan två.

overandout.

Kommentera här: