franskaprov - tummen upp :)

Älsklingen la sig ute i soffan och tittade teve, han kunde inte sova. Jag somnade om och efter 1,5 timme var jag tvungen att gå upp för att hinna med bussen. Vi var fyra stycken som gjorde provet, en kunde inte eftersom hon varit utomlands och en annan gick steg två och hade inte samma bok. Så det var skönt att vi var lite, jag lär mej mer då och får mer uppmärksamhet då jag behöver hjälp :)

Pratade med den tjej som skulle vara modell till mitt projektarbete... I och med att jag är så blyg, så tvekar hon. För hon tror att jag inte kommer att våga prata med henne. Om man är blyg, så är det inte sååå lätt att bara gå fram till en person man aldrig snackat med på riktigt och bara börja snacka. Det funkar inte så. Inte för mej i alla fall. Men jag vet att jag kommer att kunna prata med henne, men det är första gången som man ska prata med någon, som jag tycker är jobbigt. Men jag vill att detta ska bli perfekt, så jag måste lägga undan blygheten.

Hade som sagt ett franskaprov, gjorde om det och det gick bra tyckte jag. Svarade på allt, men om det är rätt vet jag inte förräns på måndag ^^. Usch. Hatar att gå och vänta på något som jag ville veta NU. Jag hoppas jag fick godkänt i alla fall :D

Imorgon är det en lång dag som väntar... tre lektioner fram till klockan kvart i fyra, då jag ska till Norra Station där Stefan väntar och vi tar bussen till Ljungby. Hem ljuva hem <3 Skönt att byta miljö lite och vara på hemmaplan och träffa min älskade katt Sid<3.

Ikväll blir det förhoppningsvis mys framför teven med Idol och Andra Avenyn som jag tror idag är en timme, så vet inte om det blir Idol. Måste plugga till naturkunskapsprovet som vi har imorgon också :) usch.

Igår hade Oskyldigt dömd premiär på fyran och jag tyckte det var bra, men de gick så fort och de dök alla fyra upp hela tiden hos dessa tre poliser som hade med mordet att göra... Kanske bara jag som tycker att det var så ^^.

Ska nu snart till Maxi och handla lite, sedan måååste jag plugga.

overandout.




Kommentera här: