jobbig dag i skolan

Hade först en projekt lektion, där vi typ inte gjorde något mer än att ha teori. Jag kan ju säg att det inte går såå himla bra med att skriva. Jag har ingen inspiration alls. >__< Känns som om att jag inte kan skriva. Fan. Jag vill ju skriva och jag måste få inspiration nu, annars kommer jag nog aldrig bli klar >___< Jag ska skriva i några timmar imorgon, då jag har studiedag :D lycka. När jag tittade i kalendern, så blev jag sååå glad.

Men även om jag har studiedag imon, så är jag inte riktigt ledig. Jag ska som sagt skriva på projektet, göra svenska och idrottsläxa, ringa tatoostudion; Frotté och Image. Sen lyssna på Svindlande Höjder av Emily Brontë. Mycket som ska göras.

Har nu alltså bestämt mej för att tatuera in ett hjärta och stjärntecknet oxen, mellan tummen och pekfingret. Hjärtat ska vara på vänstra handen och oxen på den högra. Jag vill börja med något litet och så. Får se när detta händer.

overandout.

Kommentera här: