ny vecka.

Så var det ännu en vecka (?!) att se framemot. I fredags när vi åkte hem till mej i Ljungby, så ville jag inte riktigt att helgen skulle ta slut. Vi kom till Ljungby vid klockan sex, då det stod en moppe parkerad på parkeringen. Det såg ut som att det var min kompis Mia, men jag visste inte. Hon tittade på mej hela tiden och jag tittade på henne, men eftersom hon hade en hjälm, så kunde jag inte se om det var hon eller inte. Hon kom ju inte heller fram och hälsade, så jag kunde ju inte veta. Vilket var väldigt synd, eftersom jag ville att vi skulle talas vid. Hade inte träffat henne på flera månader och vi har haft lite problem. Dessutom tror jag inte att jag har hennes rätta nummer.

Fredagskvällen inleddes med att vi åt tacoryta. Vilket innebär att man har köttfärs, creme fraiche och majs i en form och till det ris och tacochips. SÅ GOTT! Sedan tittade vi på den avslutande delen av filmen Music and lyrics som jag och Stefan missade slutet på. Den var åkej :) Låten var väldigt fin :) http://www.youtube.com/watch?v=1T1__d7oVfA  Sedan tittade vi på Doobidoo och filmen Temptation Island som jag köpt på tradera. Sedan gick vi och nanade :)

Lördagen började med med att vi åkte till Markaryds marknad och jag hittade några saker jag ville ha, men hade inga pengar :/ Vi stannade i några timmar och jag och Stefan fick en varsin munk av mamma :)

Vid halv fyra åkte vi till Blekinge för att fira min kusin Emma som fyllde 17 år. Hälsade i hand på ca 25 pers ^^ . Jobbigt. Vi fick exotisk kasslergryta, som är med kassler, paprika, ananas och purjolök. Och till det - till min lycka - ris :D Jag älskar ris. ^^. Jag och älsklingen gick en runda i kvarteret efter maten och det var mysigt. Pratade lite om framtidsplaner :) Sedan gick vi tillbaka och fick godis och chips. Och sedan efterrätt. Vilket blev äppelpaj och kaka + glass och vaniljsås. Vid halv elva ungefär åkte vi hem.

Igår blev det mys med Lånta fjädrar som är med Robert Gustavsson, Susanne Reuter och Peter Dalle. Den var rolig :)
Åkte med bussen från Ljungby till Halmstad vid klockan fyra. När vi kom till Halmstad, handlade vi lite och myste sedan framför teven.

overandout.

huset jag ritade på pappersduken på kalaset.

Kommentera här: