snark... zZzz

Igår kväll fick jag nog en tre timmars sjukdom. Jag fick en otrolig huvudvärk och jag ville bara bort från allt ljus. Och det löste jag igenom att lägga täcket för mitt huvud, men ja, då jag fick jag ju ingen luft ^^ så istället vände jag mej om mot soffan och somnade. Vid 22:55 eller 23:55, väckte Stefan mej och sa att vi skulle nana. Jag var såååå trött och jag hade kallsvettats i pannan. Äckligt.

Vi gick och la oss och jag somnade med en gång. Så skönt. Men klockan halv sju, ringde våra mobiler på väckning och det var dags att stiga upp :/ Jag var både pigg och trött. Men mest trött ^^. Åkte väldigt tidigt till skolan och pratade med Zed. Sedan hade vi projekt som lektion, då vi hade diskussionsgrupp och sedan lite teori.

Efter det började vi med den andra och sista lektionen; Design & kommunikation. Som vi har till klockan fyra.... Hmn... Somnar snart. Och nu är bara klockan halv ett... Ska sitta här i några timmar till :/

Ikväll blir det nog mer mys framför teven med fullspäckade program; Maria Wern - Främmande fågel, Idol, Sjukhuset och Andra Avenyn. Idol och Andra Avenyn kommer att krocka, men Idol kan man missa :) Kommer nog nana när jag kommer hem.

Till mitt projekt, som är att skriva en bok, med droger som ämne och jag ska då intervjua en klasskompis mamma, som har en del erfarenhet av detta. Jag vill ju veta hur man bli påverkad, hur man kan ta sig ur det osv. Jag hoppas att jag får ut någonting av det, som jag kommer att hjälpa mej.

 Och stackars min klasskompis Ida, som har blivit bestulen på 800 kr. De hade snott hennes plånbok och idag blev den upphittad. Tur att ingenting annat var borta, men 800 kr är mkt pengar....

Pratade med Nicco igår, det är hon som ska baka tårtorna till studenten. Det ska nu bli en rosa och en blå studentmössa. Och jag hoppas att de kommer bli goda :) På min sida om alla kommer, så kommer vi att bli 45 stycken + kanske 25 stycken som är Stefans släkt. Han har ännu inte skrivit upp dem ^^. Vi ska bjuda på smörgåstårta, kycklingsallad, något vegetariskt. Något enkelt och lätt. Sedan efterrätt och så. Mums.

overandout.

Kommentera här: