söndag.

Idag är det söndag och det innebär att imon är det skola igen. Jag har bara en lektion, men då är det prov och jag har inte övat någonting. Det är franska, så jag liksom bryr mej inte om det ämnet. Men, men. Det får gå precis hur som helslt.

Dagen började med att jag duschade, åt frukost och tittade på filmen Alpha dog med bejbi. Sedan åkte han och hans mor till Stenalyckan och han fyllde på mitt busskort, så nu kan jag åka till den 20 oktober :)

Kom idag på att jag kanske skulle tatuera in något som minne för min måmå som dog för 1,5 år sedan. Jag saknar henne något enormt och det är så overkligt att hon är borta :/ Vet bara inte vad. Jag hade ju tänkt mej ett hjärta och en oxe på vardera hand, men vad ska jag då göra för att hedra henne eller vad man säger? Skriva hennes namn i hjärtat? Hmn... vet inte vad jag ska göra. Få ta ett snack med älsklingen när han kommer hem och några till :)

Ikväll börjar Andra Avenyn på ettan klockan åtta :) Vad man har längtat :) Men det kanske inte blir lika bra som första säsongen, eftersom några roller är borta :/ Hmn... Återstår att se. Dessutom ska jag också se One Tree Hill och vad som händer med lille Jamie, efter att han ramlat i poolen. Vill ju inte att Haley och Nathan ska göra slut!! Men otrohet är nog det idiotiska man kan göra. Men han hade ju inte heller gjort något med hon där vad hon hette. Bara en kyss.... hmn.. Åkej, det kanke är illa nog.

overandout.

vill tatuera in denna med.

Kommentera här: