studiedag :D

Idag har jag haft studiedag - lycka <3 Jag sov till elva och åt sedan frukost. Parkerade mej i soffan med datorn lite läxor. Gjorde svenska läxan tills på fredag och de sista fyra frågorna var otroligt jobbiga, så jag gjorde inte dem ^^. Tittade på två avsnitt av Hem till gården på fyran och sedan blev jag klar med läxan. Wihooo!

Bejbi kom hem vid typ halv fyra, då vi tog bussen till Eurostop för att titta efter ny datasladd och ett usb-minne, eftersom Stefan tog sönder mitt :P Så jag fick ett nytt och han på Teknikmagasinet hade en datasladd, kostade 450 kr, men detta var inte HP, som min data är. Så jag och bejb gick till SIba, där de hade en HP sladd - för 600 kr. Pappa ringde och jag skulle titta på Clas Ohlssons imon om de hade någon där, annars får det bli någon av de andra.

Dessutom har mamma und pappa gått med på att vi bokar lokalen till studenten som jag och Stefan ska ha tillsammans :) 2000 kr för tre dagar :) På menyn kommer det bli smörgåstårta, något vegetariskt, kycklingssallad. Till efterrätt chips, godis och tårta som jag själv designat :) Kommer bli en chokladtårta med hallon och rosa marsipan, samt en studentmössa på. En rosa sådan och en blå sådan. En till mej, en till Stefan. Och till det någon kaka eller någon paj. Något att se framemot :)

Idag skulle jag ringt till två tidningar om praktik, men får göra det imon. Jag skulle också ringa till tatueringsstudion, för att höra hur mycket det kostar med att göra två småsaker, ungefär 2x2 cm stora. Det ska bli ett hjärta och mitt stjärntecken oxen. Dessa ska sitta på en varsin hand, mellan pekfingret och tummen. Kommer bli så fint så :)

Nu vid halv åtta ska jag och bejbi mysa framför teven med Sjukhuset, Idol och Efterlyst. Sedan ska vi mysa ännu mer ;) Jag tyckte väldigt mycket om den nya serien som var igår; Maria Wern - Främmande fågel. Så sevärd!

overandout.



Kommentera här: