tidig morgon.

Tror nog inte att jag suttit såhär tidigt framför datorn. Jag skulle gärna sovit lite till, men efter att älsklingen gick, så kunde jag inte somna om. Så nu har jag kollat mina grejjer här på internet och ska snart hoppa in i duschen.

Har idag en hel lektion fram tills klockan fyra... jag tror jag dör. Seriöst. 6 timmar i skolan. Det kanske ni tycker är mycket, men vafan, en heeeel lektion där man ska sitta framför datorn... nej, inte trevligt. Sedan är inte detta ämnet sååå kul heller. Design & Information. Usch.

Igår tog jag kontakt med den tjej som jag vill ska vara modell till framsidan av min bok. Ska ta minst fem olika bilder och sedan välja vilken som kommer bli bäst. Har tänkt igenom två av bilderna och jag hoppas detta kommer bli bra. Varför jag valt denna tjej, är för att jag föreställt mej tjejen i rock-punk stil och det har denna tjejen. Vi får se hur detta kommer att sluta. Jag hoppas att jag kommer bli nöjd till 150 %.

Imorgon har jag prov i franska igen och jag vill gärna göra detta på måndag, eftersom jag har ett naturkunskapsprov på fredag, som jag inte pluggat alls till... jag är hemsk. Jag har typ missat tre lektioner med, så det känns som att jag inte kommer att klara det... Men jag får väl prata med Simone och fråga om jag kan få göra det någon annan gång när jag är förberedd. Men ska kolla idag när jag kommer hem... vid typ tjugo i fem eller nått.. zZzz

På fredag ska jag och bejbi hem till mej i Ljungby. Det kommer bli såå skönt. Jag har inte vatt hemma på två veckor tror jag... eller en och det är ändå skönt att få komma hem.

Ska säga till älsklingen att han ska ringa till lokalen som vi ska hyra mellan den 1-5 juni nästa år. Till studenten. Och jag hoppas att det kommer mkt folk, annars är det ingen idé att hyra den för 1 300 kr.

overandout.

Kommentera här: