heidi och spencer

Som så många andra är jag gaaaalen i The Hills
Men jag tål inte Spencer Pratt. Om ni har sett serien, förstår ni varför. Han är så lögnaktig och så manipulativ. Ja, ni förstår nog poängen :) Det har ju florerat rykten om att Speidi ska ha gift sig i helgen och jaa, det har dem! Visst, man är lycklig för att de gifter sig, men Heidi förtjänar så mycket mer! Hon har ju förlorat så många vänner p.g.a honom. Wow, jag tycker det låter bekant... Se bilder nedan från bröllopet.

Lauren Conrad var där
Men när hon var hos David Letterman, sa hon att hon inte tänkte gå. Kanske därför som hon snabbt försvann efter ceremonin? Hon kanske var där enbart för inspelningen av The Hills, eftersom även Brody Jenner också var där, han blev ju ovän med Spencer under seriens gång. För övrigt fanns alla från The Hills där; Audrina, Lo, Justin Bobby, Heidis syster Holly och hennes mamma, med fler. Äntligen fick Heidi sitt drömbröllop.

När älsklingen kom hem cyklade vi till Netto
Handlade där lite grejer till onsdag (my 19th birthday) och handlade lite ingredienser till Stefans ihopkok av chili con carne. Han fick ju för sig att baka en hel mängd av denna goda gryta och frysa in det. Wow, jag är imponerad. Efter Netto, körde vi till macken för att hämta ut våra paket. Eller ja, mina paket. Stefan har ju nämligen beställt min födelsedagspresent på nätet. Och jag hade fått mitt välkomstpaket i Club Choklad. Egentligen vet jag inte om jag ska vara med där mer, eftersom jag bara ville ha chokladfondue-set, men jaa, det visade sig vara falskt. Jag tror jag läste helt fel då jag blev medlem. 77 kr får jag i alla fall betala för 3 chokladkakor med god kvalitet och även ett chokladdippset = ungefär 7 marshmallows, 7 krispiga honungsbitar och choklad som man doppar i. En enklare variant av chokladfondue och jag fick ju inget set. Jag fick bara en liten burk med choklad som man skulle varma i mikron. Aja.

Har skrivit på mitt projekt idag
Och jag är på sidan 40! Ja, om jag inte byter teckensnitt vill säga. Jag ska ha mina 50 sidor! Och dem ska helst vara klara nu... men det tror jag ju inte... Men, men. Jag har tills på onsdag på mej... Usch. Och jag ska göra min rapportskrivning också...



Kristin Cavallari fångade bröllopsbuketten
När Heidi skulle kasta buketten, som enligt tradtion, var det ingen mindre än Laguna Beach-Kristin Cavallari som fångade den vita och gula buketten. Hon visade lyckligt upp den för fotograferna. Lo och Spencers syster Stephanie (visst är de lika) verkade komma bra överens och Heidis mamma fick inte drömsvärsonen direkt, men hon fick i alla fall sin vilja igenom om att ha ett riktigt bröllop denna gång. Hoppas bara att de blir lyckliga.

källa: posh24.se

overandout,
jennsiii

1 othbloggen.blogg.se:

skriven

okej nu ska jag svara via din blogg;)

The hills är också ett utav mina favorit program eter oth såklalrt!

othbloggen.blogg.se

Kommentera här: