nu gäller det

Denna vecka är det deadline
Och jag känner mej ganska nervös. Jag menar, jag är på sidan 20 och ska minst skriva 30 till innan veckan är slut. På fredag är det deadline och då ska både min bok och min rapportskrivning vara inne, så mitt mål är att bli klar på torsdag med boken, så kan jag ha fredagen till att skriva rapporten. Eller ja, kanske torsdag och fredag. Usch vad jag är rädd. Rädd för att jag inte blir klar och rädd för att alla mina 41 stycken personer inte ska få sin bok...

Igår gjorde jag ännu en bloggdesign
Och jag tycker det är rätt roligt att tre av fem har valt samma mönster, men inte samma färger. Åkej, Joanna valde jag faktiskt till, men jag tyckte själv om mönstret, därför som jag valde, men de två andra valde själva. Nicco hade skrivit på sin blogg att igår (?) hade hon haft 53 stycken besökare och det var för att jag hade skrivit ner hennes bloggsida här. Och vad kul att alla mina läsare hoppar över till hennes blogg och checkar in den. Igår hade jag själv haft 75 stycken besökare, vilket jag tycker om. Som sagt, kanske inte mycket för er, men för mej är det skitkul att så många kollar in min blogg

Idag är det måndag och klockan är 07.33
Efter att Stefan dragit till praktiken vid sex tiden, kunde jag inte somna om. Och jag blir irriterad för att jag inte kan göra detta, eftersom jag är jättetrött. Men, men. Får väl snart gå upp och käka någon macka med Bregott smör, vilket är det godaste och dessutom det nyttigaste smöret som finns... eller var det Lätt&lagom? Hm.... Ifrån programmet Du blir vad du äter sa Nilla att hon programledaren... öh... vad hon nu heter, hade rensat ut ett kylskåp och bara Bregott eller Lätt&lagom hade fått vara kvar... Men mums är det!

Ska skriva projekt som f-n idag
Och jag blev så varm i kroppen igår då jag såg på One Tree Hill, eftersom Lukas och Peyton är så lyckliga med varandra. Ja, nu kanske ni tror att jag inte är lycklig, men det är jag. Men jag älskar när man verkligen känner kärleken mellan två par. He he.

vi hörs!

overandout,
jennsiii

Kommentera här: