sista dagen

Idag är det den sista dagen som jag är 18 år
Imorgon, den 29 april, fyller jag 19 år. Igår var ju jag och Stefan och handlade på Netto, där jag köpte sammanlagt 12 muffins. Ja, jag orkar inte stå en hel dag och baka muffins som kanske inte ens blir goda. Varje gång jag ska baka till någon annan, blir dem bara fel. Så jag valde att köpa dem och det får dem tåla ^^. Köpte också philadelphiaost, florsocker med chokladsmak, citron och strössel senare på kvällen. Allt detta ska bli chokladfrosting. Ja, jag ville haft jordubbsfrosting till blåbärsmuffinsen, men som vanligt hittar man inte något florsocker med jordgubbssmak då man ska ha det :/

Något annat som det är sista dagen på är projektet
Igår kväll satt jag uppe till tolv och skrev jättemycket på rapportskrivningen. Sedan ville Stefan nanna, så jag fick stänga av min data. Och nu sitter jag här igen och skriver. Jag har tagit en paus. Jag är klar med rapportskrivningen och jaa, jag kommer ju få tillbaka den och få komplettera en del saker för två personer har inte läst kapitlen som jag delade ut förrförra veckan, så de har fram tills torsdag med att läsa. Och sedan ska jag skriva in vad de tycker i rapporten.

Imorgon får vi se om det blir en bra dag
Jag hoppas att jag blir utan gräl. Och att jag får en braaaaaa födelsedag! Har ju önskat mig en säng, pengar till tatuering och en cykel av mamma och pappa. Någonting av dessa måste man väl få?

Ni vet ju att jag ääälskar The Hills
Den 16 juni släpps Lauren Conrads debutroman; L.A Candy, men jag vet inte om den släpps i Sverige då eller om den bara släpps i USA?

overandout,
jennsiii


1 E l i N:

skriven

åååh, vilka bra presenter du önskat dig :) hoppas du får något av dem :) önskar att jag kunde skicka en till dig... >_< men har inga pengar just nu :/ om det går bra, kan jag försöka skicka när jag får pengar? :P



önskar dig lycka till med projektarbetet och att du får en finfin födelsedag imorgon :):)

2 Emelie:

skriven

Vad bra att du kommit så långt med projektet :) Nu är det snart klart. Hoppas din dag har varit bra, och fortsätter vara det :)

Kommentera här: