tillbaka i halland

Igår ville jag verkligen inte hem
Jag tror detta mycket berodde på att jag helt enkelt inte ha kul när jag är hos Stefans pappa. Och igår åkte en av kattungarna hem, det var Doris (eller Svea som nya matten döpt henne till) Nu bor hon i Strömsnäsbruk tillsammans med den söta hunden Tilda och hästen Tattii. Hon hade sovit hela vägen hem :) Känns bättre när man vet att de får ett nytt hem. Jag skulle behållt allihop om jag kunnat, men det är raka motsatsen. Vi har redan fyra hundar och nu fyra katter. Till våren hoppas jag att pappa tar valpar på Disa. Det har han i alla fall sagt.

Blev så sugen på pizza igår
Så när vi körde hem, körde vi inom Knäred, där vi handlade oss en varsin pizza. Men erkänn att nötkebab är sååå mycket godare än gyroskebab. Tycker i alla fall jag :) Skrev ut ansökningen till Alingsås. Hoppas vi får de, för det verkar underbart. Don´t tell you moore ;) Men jobb det handlar det om, som vanligt.

Åkte in med Stefan till Halmstad
Klockan var sju och jag la mej på Nillas soffa. Somnade och vaknade vid elva tiden då Nilla hade gått upp. Aidensfield började och det ville jag inte missa. Sen lagade hon mat till oss, potatis och vegetarisk biff. Nej, jag är inte vegetarian, men den vegetariska maten är mycket god. Som de där quorn bitarna, de smakar ungefär som kyckling. Mums.

Till helgen blir det mycket roligt!
Eller förhoppningsvis. Stefan har planer på bio - nya Beck-filmen och sen till helgen ska vi till Liseberg :) Vi får hoppas på det bästa :)


Kommentera här: