Årets sista blogg

Nu kommer jag att vilja ha anmälningar
Detta handlar om min Veckans blogg tävling.

Om du vill bli årets sista bloggvinnare, tycker jag att du ska anmäla dej :)

Regler:
- Rösta på dej själv eller en kompis som du tycker är värd att delta.
- På måndag utse jag de fyra stycken som går vidare.
- Röstningen avslutas den 31 december.
- Vinst? En veckas länkning.


1 ssara:

skriven

jag e med (:

2 linn:

skriven

jag anmäler mig ! :)

3 julia:

skriven

Jag e med! :D

4 angelica:

skriven

Sv: Nej jag har ganska liten släkt, förutom de som bor i Finland. Men jag träffar ju inte direkt dom så ofta.

Javisst kan jag vara med :) vad ska man göra för något då?

5 Katarina:

skriven

Jag nominerar min blogg till veckans blogg tävling.

Kram på dig och din snygga blogg

6 Jonna:

skriven

Jag vill vara med :)

7 LINDA:

skriven

är gärna med :) hehe

8 Louise:

skriven

Tack så mycket och detsamma. lägg gärna till mig via bloglovin om du känner för det=)

9 CASSANDRA:

skriven

dt blev någe knas när jag skulle skicka iväg kommentaren, så venne om du fick mitt svar, men jag undrade ifall du visste om man kunde få hjärtstillestopp av knark, för dt hade jag hört att hon dog av, ;O :(

10 Julia:

skriven

Det är bara bra,hur är det själv?

Kram!!

11 elin:

skriven

jag är gäääärna med! :)

Kommentera här: