hemfärd

Igår gick vi väldigt mycket
Travade runt i hela staden utan att använda bussen :) Väldigt duktiga var vi. Handlade inget idag och inte heller på Lagerhaus, som är min absoluta favoritaffär. Hittade heller inte den muffinskudden jag gått och trånat efter :( Har den utgått ur sortimentet tro? Hoppas inte detta :(

Idag är det hemfärd
Har betalat två räkningar, en för 10 nummer på Veckans NU! och en för ett minneskort till min kamera på 2 gb. Såg att min bästa vän Terese hade fått en likadan i julklapp. Lite roligt. Kameran som är på 12 megapixel tar sjukt fina bilder. Min gamla var på 10 och bilderna blev bra, men nu ännu bättre :D

Blir Bingolotto ikväll
Tycker uppesittarkvällarna är roligast. Och vi ska ta halv tre bussen hem till Småland. Längtar till valparna kommer. Nu kanske jag och stefan ska gå utbildning. Inte högskolan, utan utbildning på två-fyra veckor. Jag vill ju bli receptionist och det finns just en sådan utbildning. Stefan vill ta truckkörkort. Vi får se :)

1 Isabelle:

skriven

Tack, jag har gjort det men det funkar ändå inte.

2 Victoria:

skriven

SV: Vad härligt! Min har också vart supermysig (precis som den ska vara) ;)

(Kolla gärna in mitt senaste inlägg, men bara om du vill!) ;

3 Emma:

skriven

Hejhej, trevlig blogg du har :) Allt bra med dig?

4 Säm:

skriven

hahah håller fan med dig..

5 Anna ~ Sangster:

skriven

Svra; Tack så mycket.

Det är bra :) Har lite tråkigt bara ;)

Själv?

6 Louise:

skriven

hehe naww tack :D:D

7 - Alexandra!:

skriven

sv: Nej jag har märkt det på sistone, att kudden inte syns i butikerna längre. :(



Jo då, dem bilderna såg jag! Tänkte bara om den gör men är bara fina bilder, som t.ex bra inställningar, bekväm att hålla på med, lätta menyer osv. :)



Entreprenör betyder att man strävar framåt, arbetar hårt för nånting, och jag tycker väl faktiskt att jag gör ett gott jobb i min blogg - annars skulle jag ju inte skriva den. ;D

8 BECAUSE YOU´RE WORTH IT:

skriven

sv; ok gud va snällt



=)

9 evelina:

skriven

sv: hahaa a menade det , va lite trött ;p

10 a g n e s:

skriven

Fan vilken snygg blogg du har ! :D

11 Emma:

skriven

Okej vad bra :D Här är det kanon. Ska strax sova.. ska upp vid 7 imorgon.. :/ Vad ska du göra på nyår?

12 Ida:

skriven

Sv:Ikväll blir det nog lite fest. Är dock inte riktigt in the mood.. Firar med bekanta,vänner och pojkvän. Hur ser dina planer utr? kram

13 LINDA:

skriven

Okej, ja men då får jag väl se till att göra det :)

14 Julia:

skriven

Grattis :) Du blev Årets Blogg :D

15 - Alexandra!:

skriven

Lagerhaus har verkligen fantastiska saker. Jag skulle kunna spendera alla min pengar på krims krams därifrån. :P

Kommentera här: