mellandagsrea

Idag har jag fyndat
Lite roligt att man älskar rean, billigare grejer är ju alltid roligt. Och idag gjorde jag nog väldigt bra fynd. Köpte en ny kamera :) En Sony Cyber-shot DSC-w190, 12 megapixlar. Skulle haft en svart, men det blev en silver, för de hade bara den kvar. Lite synd, men så får det vara. Är så glad för att jag fått en ny! Findus välte ju ner min andra.

Sedan gick vi till K-rauta
Där var de rea på deras julsaker och då får man ju passa på. 59 kr för en sådan blå slangljusslinga och 50 % på det. Så vi köpte två och betalade alltså bara för en, 59 kr. Väldigt bra fynd. Sedan åkte vi hemåt och åt varma mackor.

Imon
Ska vi in till staden igen. Ska då kolla på Lindex och se om de rear ut den där muffins-kudden på Lagerhaus, som jag gått och trånat efter. Vi får allt ta och se :)

GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ VECKANS BLOGG!


Min nya kamera är duktig! Den tar skitbra bilder ;)


Baby <3


Svärmor


Myser i soffan.


New magazine
1 Martina:

skriven

kul att shoppa:)

2 Ida:

skriven

Sv: Med mig är det super! Är så himla skönt att vara hemma igen efter en vecka uppe hos mamma. Börjar uppskatta att ha ett eget rum alltså! sj? kram

3 Emmelist:

skriven

ikväll har jag gjort smycken med syster...å sen blev vi less och åkte skrana... så skoj! :D vad har du gjort?

4 Julia:

skriven

gud vad sugen jag blev på chips!

5 evelina:

skriven

haha härlig bild på din farmor ;p

6 - YEAH BABY!:

skriven

- HAHA NJAAH DET ÄR INTE SÅ ROLIGT LÄNGRE JU ;D

7 b.esa:

skriven

jaha okej, man blir medlem. så loggar du in på den sidan, kopierar koden till banners & klistrar in så dom kommer upp på din blogg, så börjar man tjäna så :)

8 azraaa:

skriven

sV: hehe okej

jag var på stan & typ hos en kompsi :)

9 BECAUSE YOU´RE WORTH IT:

skriven

sv; tack, haha jaa du får gärna fixa en design =)

men grejen är att jag vill ha rätt så enkel design.. mest vitt, kanske lite grått och/eller ljusrosa. . kan inte riktigt förklara ! Men du får gärna göra en åt mig om du vill, vore as snällt =)

10 melinda:

skriven

Inte mkt!

Allt bra?

11 angelica:

skriven

Härliga bilder :)

12 Louise:

skriven

Hejhej! Trevlig blogg du har:). Just nu kan man rösta i min blogg på vilken Nyårsklänning du tycker jag ska ha på nyårsafton. Jag har beslutsångest, hjälp gärna till med lite god feedback! Kram kram

13 LINDA:

skriven

Okej, men det är ju mysigt det med! :) Behöver ju inte festa för att ha kul! :P

14 Nanna:

skriven

sv. ok ingen fara skriver till det kram!

15 Säm:

skriven

Nu har jag frågestund i min blogg.

Nu har ni chansen att fråga vad ni vill och jag svarar..

kram

16 - Alexandra!:

skriven

Jag hoppas kameran är bra! :D



Oh, jag vet vilken muffinkudde du pratar om! Den tänkte jag köpa förut, men den var så liten och jag hade inte pengar som jag ville lägga ut på den (150 kr för en jätteliten sak) så det blev aldrig av.

17 olivia:

skriven

Jag har också en sådan kamera, jag tycker den är helt underbar...

Vet du förresten om man kan ställa in så att den kan ta flera kort när man väljer självutlösare? :)

Kommentera här: