älskling 20 år

I söndags åkte vi hem till mej
Och där myste vi väldigt mycket. På måndagen gjorde vi ingenting, bara tog att lugnt. På tisdagen var vi i Växjö och handlade till mamma på City Gross. På kvällen åt vi tårta för Stefan och han fick paket från mamma och pappa och syskonen. På onsdagsmorgonen fick han två paket av mej. Han fick två hantlar på 3 kg och sen en Axe deospray som luktar skitgott. Vi åt och sedan åkte vi mot Halmstad. Åkte med Stefans pappa in till stan, han skulle handla och på bilbesiktning. Vi var hos Nilla, där besök väntade av Stefans moster och kusin. Han fick en present och vi fikade lite.

Igår åkte vi klockan sex till Ullared
Klockan tjugo i åtta var vi där och jag sov hela vägen dit. Inget folk alls var där. Vi och typ 20 stycken andra. Jag sa till Stefan att det är inte alla affärer som man måste köa eller som det är så populärt att köa för att gå in till. Vi köpte två filmer; Förtrollad med Patrick Dempsey och Amy Adams och Full frys med Stefan & Krister. Jag köpte ett linne och två par trosor och en snygg vas. Allting tillsammans med Stefans gikc på 574 kr och vi var klara på en timme. Det brukar ju vanligtvis ta 2 timmar eller något. Efter det åkte vi till Varberg, där Stefan handlade för sitt Dressmann presentkort som han fick av min familj. Han köpte två tröjor. Sedan gick vi på Varbergs Fästning, där jag köpte en fjäderpenna för 20 kr. Sedan körde vi och handlade lite på Hajens Lågprismarknad och på Överskottbolaget.

Gjorde dessa döskallar från Panduro Hobby
De var träfärgade innan, så jag målade en svart och en rosa och sedan satte jag dit paljetter. Ett S och ett J köpte jag också som var träfärgat och de målade jag också rosa och svart. Paljetterna satte jag dit också. Mycket fint resultat tycker jag!

 


I helgen blir det till att ta det lugnt
Kollade igår en massa jobbsökningar och ska skicka iväg ca 30 CV till olika jobb. Måste ha ett jobb efter skolan! Så jag kan ta körkortet. Ska också kola på Melodifestivalen. Och på söndag är det dags för att dela ut reklam igen... usch.

overandout.

Kommentera här: