känner mig lite nere

Idag är det torsdag och jag sitter ensam i ett grupprum
Stefan har lämnat av mej och han ska till Malmö tillsammans med hans klass. De ska titta på moskén där och jag känner mej så ensam. Jag sitter ensam i ett grupprum - eftersom vi börjar klockan tolv och ingen annan av mina klasskamrater är här. Jag kanske känner mej lite nere för att utanför alla de fyra fönstrena som jag sitter emot, har ett skyfall av regn precis fallit.

Dags för att skicka iväg CV
Ska idag skriva ut lite grejer till Fun City. Ska skicka iväg både mitt och Stefans idag och vi hoppas att vi får ett jobb där. Igår lämnade jag in 20 sidor av min bok till Jennifer och ja, jag är sådär nöjd med den. Men skrivarglöden finns där till 100 %. Eller ja, i alla fall 80 %. Ibland går det trögt och ibland går det bra. har 40 böcker nu. Moster beställde 3 till och det känns bra att ha ett heltal ^^.

Ska idag ha handledarmöte
Och jag hoppas att hon kollat igenom materialet lite i alla fall, så jag vet vad hon tycker såhär långt. Har lektion vid tolv som sagt - naturkunskap. Och vid tre ungefär kommer Stefan hemifrån Malmö och jag hoppas att mitt Panduro paket kommer idag. Igår kom det en räkning hem om min Jag-bok på bdb. Jag har inte ens fått boken ännu. Hmn..

Igår var vi i Hyllinge
Och handlade på City Gross. Tycker om den affären. Och ja, de hade ju en sådan gosedjursautomat där och han fick upp 2 stycken till mej :) Och blev lite irriterad på en affär en bit bort. Den heter Pang! och har priser som 10, 20, 30, 40 och 50, men då man kommer in,så är det över den summan. Det gör mig lite arg faktiskt. Vi trodde ju att vi skulle fynda jättemycket därinne, men vi köpte ingenting. Ja, en hel del var ju för dem priserna, men jag menar, om man vill ha en stor gosenalle, så trodde jag kostade 50 kr eller någonting, men ja, det räckte inte. Den kostade 525 kr.... Öh..

Aja
Smakade Ben&Jerry´s Cheescake med brownie bitar... Njaa. Inte en favorit. Den smakade jordgubbsmak, då det inte ens var jordgubbe i den... Sedan smakade den för mycket vit choklad.

overandout
1 Elin:

skriven

ah, just ja! du höll ju på med en bok :) hur går det då?



angående jag-boken, hur kommer det sig att du fick en räkning före boken? brukar man inte få boken tillsammans med räkningen eller boken före? man ska inte få räkningen först, tycker jag... :)



Hoppas du har det bra :):)

Kommentera här: