happy

Idag är det lördag och sitter just nu hemma hos Nicco och bakar den kommande studenttårtan.
Detta för att se om det blir så bra som jag förväntar mej. Och efter detta, ska vi mot Växjö stad för att kolla på bio och äta gott. Det blev inte Wallander - Hämnden som jag och Stefan så gärna velat se. Vi skulle reserverat minst för några dagar sedan, men,men. Istället blir det Allt flyter tillsammans med Jonas Inde. Rolig film. Vi får väl se.

Dessutom har jag och Stefan varit ihop i 1 år och 4 månader idag. En underbar dag att fira detta på :)

Och igår berättade jag om en annan idé till boken, då bejbi hjälpte mej. Och vad bra det blev! Kunde inte somna igår, för att jag ville skriva så mycket på den nya boken. Men får allt vänta lite. Och jag har spelat in en massa filmer igår som jag ska se.

På ICAs hallon: Tipset! Fruktsallad. Bland ner frysta hallon i fruktsalladen och den blir genast mycket festligare!

Haha. Vet inte riktigt vad man ska kommentera det tipset. Så den är inte festlig om det inte är hallon?! haha. Det var ett tips ifrån ICA. Lycka till :)

overandout.
1 Tess:

skriven

Jag tror du kommer bli en stor författare en dag :) Vill du bli det? :)

Kommentera här: