jag lever

Nej, jag har inte gått och dött.
Jag lever faktiskt, men om man bor ute på landet, så blir det så att man aldrig är på nätet. Man har ingen lika stor tillgång till att vara ute på nätet.

Fick idag studiebidrag
Då jag unnade mej en mascara och tre par öronhängen, samt ett lipsyl på Apoteket. Sedan hyrde jag tre filmer på Stadsbiblioteket och lånade även en bok. Två av detta är till skolan, svenska.

Blir inget Ljungby i helgen
Men filmmyskväll tillsammans med älskling blir det. Lånade Smala Sussie, Dieselråttor och sjömansmöss och Svindlande höjder + boken till skolarbete. Och sen därhemma har vi Tusenbröder som vi fortfarande inte tittat på.

Var på Lidl igår
Då jag kom till den amerikanska hyllan = :D Och jag handlade popcorn, muffins och pannkakssmet. Mums. Nått av detta ska vi ha ikväll :)

Jag mår bra för övrigt.
Pratade ut hos skolsystern i måndags och det var skönt. Fick lite perspektiv på allt.

overandout.


Kommentera här: