lycklig, men....

Samtidigt som jag är lycklig tillsammans med min älskade pojkvän.
Så är det något som fattas. Jag vill ha en smal kropp. Jag vet att jag klagat innan på hur jag ser ut, men ni som nu sitter där med era slimmade kroppar, ska vara så jävla tacksamma. Ni kanske har blivit mobbade för saker ni med, men kanske just inte för er vikt som jag blev i högstadiet. Jag kan säga att jag fortfarande är livrädd för killar som jag inte känner. Som i skolan t.ex. när man går förbi ettorna, så är jag livrädd. Visst, jag är 2 år äldre, men det spelar ju ingen roll vad de gör i alla fall. Det är någonting som hjärnan ställer in sig på.

Och nu sedan jag började gymnasiet hittade jag en regel på LBS som löd att de som mobbar eller kränker någon, kan bli relegerad.
Fatta att jag blev lycklig, för att någon som är mobbar eller kränker någon, kan alltså bli relegerad. På högstadiet brydde sig knappt lärarna. Jag var hos kuratorn minst 3 ggr i veckan och inget hände. Reglerna har ändrats.

Är det någon, snälla, som har tips på vad för nyttig mat man kan äta till när som?
Jag ska ju verkligen gå ner 20-30 kg fram till studenten, så ge mej råd.

overandout.

Kommentera här: