lycklig

Helgen var väldigt bra :)
I fredags kom vi till Ljungby och då slappade vi framför teven och mös. Mycket trevligt :) Sedan på lördagen åkte vi till Älmhult, för att handla lite grejer till mina snygga muffins. (Kommer bilder imon) Och jag blev så glad när jag hittade bagels och amerikanskt toastbröd på Lidl.

På kvällen kom syrrans kompisar.
Och innan dess hade vi ätit potatis, karrékotletter och bearnaisesås. Mycket gott. Sedan drack jag och Stefan varm chokladmjölk med marsmallows. Mumma. Vi tittade också på teve och hade det mysigt :)

På söndagen åkte vi mot Halmstad.
Och klockan 18:15 var det dags för biobesök, än en gång. Denna gång blev det Wallander - Hämnden och jag blev lite besviken. För mycket nya människor, nya lokaler och man fick inget veta om vart Linda Wallander blivit av. Tycker det är väldigt synd att Johanna Sällström har gått bort. Tyckte väldigt mycket om hennes skådespeleri.

Idag är det tisdag och jag har äntligen fått äta på kineserestaurang.
På lunchen åt jag och Stefan på Guang Dong House här i Halmstad. Lunchbuffé för 70 kr. Jag var proppmätt kan jag säga.

overandout.
1 Emelie:

skriven

Det låter som en mysig helg! :)

Kommentera här: