måndag

På morgonen hittar vi inte Stefans ring.
Ni vet den ringen som vi köpte åt varandra... är lite ledsen för det... För det betyder mycket för mej. Men, men. Den ligger ju där någonstans, men vart vet vi inte... Vi körde in mot stan och Stefan släppte av mej vid franskan och jag såg inte framemot det. Långtråkigt...

Sen när vi slutar ringer jag Stefan, för att undra om vi kan ses.
Då är han redan hemma, eftersom de inte fått utrustning på skolan till hans murning. Då jag ber han hämtar mej, efter att han och Nilla skulle slänga skräp från trädgården. Och jag satte igång min data och skrev på projektarbetet. Fick ihop 1,5 sidor då jag satt där. Sjukt. Skriver i Jag-form och det var mycket lättare. Nu har jag ju ändrat idé på hela boken. Den ska ha samma namn som den förra, På gott och ont och innehållet håller jag mej för mej själv, men den är från mina erfarenheter något. Kommer bli kanon!

Stefan hämtar mej efter en timme och då åker vi till Maxi Flygstaden. '
Vi handlar för 800 kr för hela veckan hos Lars och sedan åker vi mot lägenheten. Stefan åker och jobbar vid fyra och nu sitter jag här. Ensam med 4 konversationer med Emelie, Nicco, Mia och Sandra. Mysigt. Ska sedan hem till Lars och äta potatis, kotlett och kantarellsås och sallad med fetaost. MUMS!

overandout.

Kommentera här: