ute på hal is

Idag blev man väckt vid sex. Jag ville bara somna om och inte stiga upp, men skolan är viktig. Men ja, tji fick jag, eftersom vi inte kom någonstans. När man bo ute på vischan, så får man ta konsekvenserna. Som att inte vägarna är riktigt som de ska. Igår kom ju snön och en granne till Lars, körde bort snön, vilket han kanske inte skulle gjort, eftersom det regnade igår kväll och då blev det ishalt på vägarna. Det finns en backe från huset som man ska uppför och ja, det gick ju inte så bra. Vi halkade ner hela tiden och jag bad Stefan att inte försöka. Men han försökte, men det var förgäves. Vi fick vända om, som vi lyckligtvis kunde göra. Lars ville att vi skulle försöka igen, men jag ville inte det, eftersom ja, man var ju lite rädd för att man skulle köra av vägen.

Nu har klockan blivit elva och vid halv 11 kom vi in till stan. Jag ringde och sjukanmälde mej redan när skolan började, för jag tänkte att vi aldrig skulle komma in i tid. Och det gjorde vi ju inte. Så nu sitter jag här och skriver inlägg. Och jag är lite trött på min design. Ingen som har lust att göra den snyggare? Det är inte så mycket jag skulle vilja ändra på. Bara lite. En snyggare bakgrund. Men, men. Jag har gjort denna designen själv, men är lite trött på den...

Idag ska jag göra svenska och skriva på projektarbetet. Hatar att det går så dåligt. Har för stor press på mej. Jag ska försöka och försöka klara av det. Men inte lätt, då det närmar sig för inlämning. Ska kanske ändra idén? Jag vet bara inte vad jag ska då skriva om. Eftersom jag inte har några fler idéer än denna....

Efter att Stefan jobbat, så ska vi till Ljungby. Längtar. Imorgon har vi lite planer. Vid elvatiden ska vi till Nicco ju och baka studenttårtan och se om det är något att ha. Sen ska vi nog till Växjö och shoppa och kanske titta på Wallander - Hämnden, när syrran har alla filmerna, så kan man inte bara sluta titta på dem. He he.

Nehe, nu får jag göra lite skolgöra.

overandout.

Kommentera här: