velvet brun och hunkar

Idag stannade jag också hemma, mådde inte såå bra som jag trott.
Och sedan köpte jag hårfärg och som nu sitter i mitt hår :) Velvet brun blev det. Mörbrun alltså för att enkla till det. Nilla färgade det och jag är sååå nöjd. Skulle satt in en bild på det, men min usb-kabel till sladden är förtillfället borta :( Men istället får ni en video då mina favoriter Johan Glans och Björn Gustafsson slog slag i saken och gjorde ett ABBA - medley på årets Guldbaggegala. Jag kunde inte sluta skratta!

Är så stolt över min vän Elin.
Jag ska inte gå in på mer än så, men jag är så stolt över dej. Jag håller tummarna! Dessutom ska vi nu börja brevväxla, eftersom jag tror det kommer göra oss båda gott. I och för sig, så har jag redan min älskade Terese från Helsingborg, men ja, två brevvänner ska man väl kunna klara va? :)

Och om ni ska ha tösalt, så var beredd på att Biltema och Cheapy inte har något.
Men om ni åker till Eko:- som just nu bygger om, så har de säckar där ;) Stefan skulle ha två säckar att ha i bilen ifall man kör fast och ja, vi hittade inget förrän på Eko:- dyrare än Biltema, men kanske bättre också :)

Dessutom igår när vi handlade, så köpte jag Friggs riskakor med chokladöverdrag.
En liten sak man skrattar åt, då på framsidan ligger det några riskakor på en hög och en färsk jordgubbe på toppen. Det står "bilden är ett serveringsförslag". Det är ungefär som det jag skrev med hallonen från ICA. Om man blandar i hallon i grädden eller vad det var, så blev det genast mycket festligare. Ha ha.

Just nu väntar jag på att Stefan ska sluta jobba, så att vi kan köra hem till Lars.
Ska laga mat, men vet inte vad ännu. Igår var det säsongspremiär av Andra Avenyn och jag struntar i om ni inte har sett det avsnittet, men jag måste ju kunna få ha mina funderingar kring det hela. Så ni som inte har sett avsnittet, sluta läs nu!
För er som är kvar: Jag visste att Hamza skulle få göra ett fadersskapstest. Men, när skulle de haft sex? De umgås ju inte ens? Eller? Aja, jag tror att det också kommer vara Hamza som är pappa till lilla Silvia. Eller vad tror ni? Är det någon av er läsare som tittar på AA? Lämna ett spår i kommentarer :)

Håll till godo med videon :)

overandout.


1 E L I N:

skriven

det ska bli jättekul att brevväxla! :) ser fram emot det! :D



(haha, videon är kul :))

Kommentera här: