besiktning av bil

Halli hallå!
Idag vaknade man vid klockan halv sex... USCH! Hur ska man orka gå upp såhär tidigt när man får jobb?! Ha ha. Jag får helt enkelt då ta mej i kragen och gå och lägga mej tidigare! ^^. Varför vi skulle upp tidigt? Jo, för vi skulle besiktiga pojkvännens brors bil. Vi körde till Markaryd och det var en mycket trevlig man som tog hand om bilen. Han bjöd på kaffe, dock inget jag drack. Bilen hade tre fel - mindre än vad vi trodde faktiskt och sedan körde vi till Älmhult. Stefan tvättade sin brors bil och jag köpte nya öronhängen. Sen åt vi middag på IKEA. Jag valde kotlettrad med bearnaise och pommes, medan Stefan tog köttbullar.

Körde hem till hemmet
Jag fick köra en sväng ^^. Sedan körde vi till Halmstad, lämnade bilen till hans bror och sedan skjutsade brorsan hem oss igen. Vilade en stund och sedan åt vi middag. Mamma och pappa kom hem från Visingsö. Och nu sitter vi här och tittar på Beck. Stefans bror hörde av sig och sa att det sprängts i Halmstad. I en bil, tre bomber. Usch. Att de inte får fast dem... Ska se sista avsnittet av Harper´s Island också :D Hatar hur det slutar... Fixat en blogg nu, Elins blogg som ni ser i länkarna.

Kommentera här: