sommarvädret är tillbaka

Hej alla glada!
När vi kom måndags var det inte särskilt fint väder. Men nu idag är det strålande solsken och ganska varmt. Sitter på Tors Brygga tillsammans med kusinen Matilda och Stefan. De har badat. Jag känner inte riktigt för att bada... Känner mej inte bekväm. Resten av gänget, som kusin Johanna, mamma och Åsa är och handlar. Gubbarna sitter nog där hemma och snackar skit. Ska se om vi inte kan spela lite minigolf idag. Ikväll blir det grillning och bingorunda :) Och skitprat kanske ;)

På söndag ska vi hem
Det känns både bra och inte. Man vill ha mer och mer sommar. Men sen har vi ganska mycket att se framemot. Kanske skulle vi till Kolmården och till mina älskade delfiner :D Vetifan hur det ska gå för mej. Jag kommer nog vara där flera gånger samma dag ;) Första gången jag var där på kanske fem år, var då jag var 13 eller 14 år. Jag rös i hela kroppen och jag blev nästan tårögd. Jag hade fått se mitt favoritdjur. Tyvärr hade man ingen egen digitalkamera då ^^. Men nu iår när vi ska dit, så kommer jag ta en massa kort. Sen har vi att se framemot vad anställningsintervjun som Stefan var på. Se vad den leder till.

Jag skickade ju fem stycken ansökningar
Och jag undrar lite vad jag ska ta mej till om de inte hör av sej. Usch. Vill inte ens tänka på det ^^.


Kommentera här: