nu är jag hemma i mitt smååland

Klockan halv tio vaknade vi idag
Och då ser Stefans pappa att en spik (?!) sitter i själva däcket. Och Stefans pappa drog ut denna spik.... Ja, vad händer tror ni? Jaa, just det. Däcket pyser som fan, så vi får åka till en bilmekaniker i Laholm och sedan kör vi mot Småland. Vi var hemma vid klockan tolv och då gick jag direkt till de små kattungarna. Mycket söta.

Efter detta ringde jag till Nicco
Vi bestämde att vi skulle ses idag istället för imon. Så klockan tre kom hon hem till oss och vi körde mot Älmhult. IKEA blev vår första anhalt och där handlade vi för vårt presentkort på 500 kr. Vi handlade en hel del faktiskt och sedan drog vi till Maxi, där jag handlar ny deodorant, en midsommarstång till mamma, Veckans NU! och den andra boken av Twilight. Mums.

Sedan körde vi hemåt igen
Och jag matade den lilla kattungen med kattmjölk. Hoppas det lilla livet blir bättre. Det var både kalcium och vitaminer i detta och det kanske Anna-Lisa har dåligt med ^^. Hö hö. Vi får väl se.

overandout,
jennsiii
♥♫


tre av de fem sööta kattungarna



två nya kattungar som farbror fått


boken är BÄTTRE!


Köpte denna fiiina bok och mamma fick en ny snygg midsommarstång!


detta köpte vi för vårt presentkort på ikea



1 Fia:

skriven

Boken är mycket bättre:)

Kommentera här: