underbar dag med nicco och stefan

Hej alla glada :)
Igår var det en underbar solig dag. Detta utnyttjade vi genom att åka till Växjö, där vi först fikade på Wayne´s Coffe, vilket var gott, men inte lika gott som på Espresso House eftersom jag tyckte att de hade ett bättre utbud. Smakade Wayne´s Coffe Frappe, men Frappucinon hos Espresso House är nog en aning godare :) Tog till detta en varsin pirog. Dålig service, genom att vi inte fick bestick. Men annars var det bra och så.

Jag handlade lite
Vilket jag egentligen inte skulle göra. Men jag var tvungen att ha en ny bh, eftersom den gamla var för gammal ^^. Hittade en som kostade 169 kr, så den tog jag. Sedan handlade jag två snygga lyktor på Indiska för 50 kr styck och vad fina de var :) Mosaik liknande i ljusa färger. Sedan handlade jag en liten söt grej på H&M för 53 kr, egentligen hade den kostat 60 kr, men jag hade presentkort på några kronor över från en annan gång, så jag använde det så jag blev av med det. Och handlade även en korsordstidning, Buslätta kryss, eftersom jag inte är såå bra på korsord, men jag ääälskade denna tidningen. Är man gammal då man löser korsord? Ha ha. Mammas kompis sa att det är ett måste att lösa korsord, man lär sej så mycket. Och jaa, det är sant.

Vi käkade middag på Maxis restaurang Coretto
Vi valde en varsin burrito (typ som en tacorulle) med nachochips och salsasås, jag valde till fetaost. MUMS! Maten var inte varm när vi fick den, så de fick värma om den. Hö hö. Sedan drog vi oss hemåt. Nicco släppte av oss vid Ryssby där mamma hämtade upp oss sedan. På kvällen myste jag och Stefan med Allsång på Skansen och en varsin alkoholcider. Mums.

overandout,
jennsiii
♥♫
1 Theresa:

skriven

Jag löser korsord hela tiden :P Prenumererar till och med på tidningen knep & knåp :P:) Det är ju jätteroligt :)

Kommentera här: