vänner maraton

Är hos Stefans pappa mitt ute på vischan
Igår när vi kom hit började de såga ved. Och jag satte mej vid soffan och kollade på massa avsnitt av Vänner eftersom jag prenumerar på alla boxarna. Är nu på anda säsongen och har de sista 4 avsnitten kvar därifrån. Sedan har jag inte fått någon mer box... Kommer väl snart :)

Imon åker vi till Småland
Jag längtar verkligen hem! Kan inte förstå varför riktigt. Men nu när jag slutat skolan, vill jag hem mer än någonsin - trots att jag har Stefan. Imon åker vi alltså. Stefans pappa skjutsar oss hela vägen förhoppningsvis och på torsdag ska jag och Nicco och Stefan till IKEA för att handla för vårt presentkort på 500 kr. Det ska bli kul :) Vet dock inte vad vi ska handla. Har redan mycket.

På torsdag blir det Blekinge
Vårt älskade Blekinge och sommarstugan som vi haft i 16 år nu tror jag det är. Det är ett underbart ställe. Vi ska fira midsommar där tillsammans med mamma, pappa, jan, kerstin och syrran tror jag. Mysigt. Hoppas det blir fint väder :) Midsommar brukar ju vara känt för sitt dåliga väder.

Stefan är förkyld
Det är jättesynd om honom :P Får väl se hur länge detta håller i sig.

overandout,
jennsiii
♥♫
1 Fia:

skriven

Jag är också förkyld, studenten tar kål på en;P

Kommentera här: