vad ska man tro?

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro...
Ena stunden är det superbra och i andra är det sådär. Jag har skitsvårt för att lita på folk och man måste ha förståelse för varför. Jag har varit med om sjukt mycket i mitt liv. Vänner som sviker för man hittat en pojkvän som man tycker om, mycket skitsnack och en del andra grejer.

Det känns sjukt att man inte kan lita på någon
Men man måste förtjäna att bli litad på. Man förväntar liksom inte sig att människor ska svika en, men ja, jag börjar nog inse nu att det är så livet är. Allt kan inte vara frid och fröjd. Dessutom har all vänskap och alla relationer någon liten svag punkt. Tyvärr är de dessa punkter som kan förstöra en hel relation.

Jag erkänner att jag är:
- Väldigt avundsjuk
- Ta åt mig saker lätt (har fått det från min mamma)
- Envis
- Väldigt känslig

Ni får tro vad ni vill om mig som person
Men jag VET om alla mina brister. Och jag försöker att bättra mej varje dag, men när allt går emot en och då man har PMS en gång i månaden, så upplevs detta som att man är sådan varje dag. PMS kan ingen kvinna rå för och däribland jag. Men eftersom jag ofta bli irriterad av att saker inte går som jag vill, så upplever människor att jag ofta blir sur. Jag är en sådan människa som blir sur, men det tar inte mer än några minuter så är det borta.

Jag vet om mina brister
Och tro mej, jag vill inte bli sur lätt. Men jag blir det automatiskt och det går över fort.

overandout

Kommentera här: