lägenheten

Vaknade idag vid halv åtta
Duschade och sedan blev det mys i sängen. Mums. Sedan drog vi in till stan, beställde tårta till studenten. Det blev en jordgubbstårta. Sedan gick vi till H&M och handlade present till Nicco. Kan tyvärr inte säga vad vi köpte, eftersom denna jänta kollar min blogg ^^. På H&M har man börjat med "Fashion against aids" och det finns t-shirtar med mera. Såg att Dita von Teese är engagerad i detta? De delade också ut kondomer till alla som handlade från den kampanjen. Jag fick nöja mej med en valig H&M påse och inga kondomer :(

Drog sedan och käkade
Jag hade en känsla av att jag inte ville äta på den kinesiska restaurangen som jag blev magsjuk av eller något liknande, så jag var skeptisk. Men vi åt där i alla fall. Nudlar är mums, men orkade inte alls mycket. Sedan gick vi till bibblan och Stefan hämtade ut sin bok han lånade. Kom på att vi får nog lämna tillbaka de böcker vi lånat innan ^^.

Idag hittade jag min kamerasladd
Så nu ska jag lägga upp finfina bilder :)


Stefan och hans studentmössa <3


Badrummet i den nya lägenheten


Mitt och Stefans rum i den nya lägenheten


Halvlen


Vardagsrummet och Nilla och Stefan


Köket


Mina studentskor


Lily


Stefans studentskor





Muse - Supermassive black hole
Soundtrack till Twilight <3

Nu ska jag plugga!

overandout,
jennsiii

Kommentera här: