lite bättre

Nu mår jag lite bättre
Jag tror detta var för att jag tog tag i att börja trycka mina böcker. Tog hjälp av skolans vaktmästare. Vi provade oss fram och det blev ett bra resultat. Hoppas bara att det håller i sig till imorgon. Så att han inte glömmer något ^^. Jag ska nu ikväll ändra så att det bli sidnummer på varje sida. Jobbigt. Ska till skolan vid åtta imon, då vi börjar att trycka alla de 45 stycken böckerna :) Det ska bli najs. Vi trycker dem imon och förmodligen tar det kanske hela dagen till att göra hål och sätta i spiralgrej. Ni vet, som en spiralbok?

Klockan fyra åkte jag hem
Dagen slutade då och vaktmästaren kunde inte vara kvar. Men som sagt imon klockan åtta, blir det tryckningsdag! Dessutom har våra hoodtröjor kommit till skolan. 200 kr kostar en sådan och jag tycker om den. Mysig. Kom hem till den nya lägenheten och Stefan stod i duschen. MUMMA! Ha ha. Vi lagade mat och sedan vilade Stefan lite.

Mitt brännmärke
Håller på att läka, men jag tycker det blir värre för varje dag som går :S usch. Har ingen bild på det, men ska kanske lägga upp det? :P

Klockan sju
Är det dags för att gå bort och tvätta i den gamla lägenheten. Jag ska sedan tillbaka till datorn för att göra iordning inför imon. Ska se om vi imon kan beställa studenttårtan med och hämta ut Niccos present :) Hoppas hon ska tycka om den. Ska köpa någonting mer nu imon kanske. Får väl se :)

overandout,
jennsiii


Kommentera här: