nästan klar

Idag kom sotaren
Vi är ju inte vana vid att en sotare kommer hit för att sota, men eftersom de inte har fläktar ovanför spisen är dem tvungna att komma hit. Men den 12 (på min student (!)) kommer de att sätta in nya fläktar. Fan, att de ska göra det just på vår studentdag. Då vill man ju vara ifred på morgonen och göra sig i ordning på sitt egna vis utan att ha massa folk ivägen! Men det stod att de börja i vår trapp den 12, så förmodligen kommer de inte till oss först. Vi bor ju på andra våningen :)

Efter det åkte jag till skolan
Började med att skriva ut 25 stycken böcker. Naaajs. Det tog inte sisådär en halvtimme att göra det eller så ^^ Har 20 stycken kvar att skriva ut då, men det gjorde vi på eftermiddagen, strax innan jag skulle sluta. Började först med att klippa dem. Med en sådan där stooor maskin. Boken blir på 82 + framsida och baksida, så 84 sidor. Sedan hålade jag dem och två blev fel, men en kompis fick en och den andra får jag ta själv. Dem kan man inte sälja ^^. Men 25 stycken hann jag med innan jag åkte hem.

Vad ska jag göra nu?
Jo, jag ska öva på ett naturkunskapsprov. Det handlar om människan och provet har jag på fredag.

Vad händer imorgon?
Jo, imorgon ska jag ha sovmorgon till tolv, då jag kommer ha lektion i naturkunskap. Innan dess ska jag och Stefan in till stan. Vi ska beställa studenttårtan, köpa present till Nicco, hämta ut hennes paket och även ta ut pengar till min hood-tröja som jag köpt på skolan. Mums.

overandout,
jennsiii


Nu är det snart klart!

1 josefin.:

skriven

HEJ! sätt att du designar bloggar etc.. jag har nys bestämmt mig föratt börja blogga.. och nu har jag juh bara ett tråkigt tema från sidan.. [www.wesleey.blogg.se] du kan juh se. inte så rolig! ..så jag undrar om du skulle kankse kunna designa min när du får tid? skulle betyda mycket. kontakta mig på [email protected]

Kommentera här: