förkylningen inte borta

Ja, jag ångrar ju lite att jag tagit vaccinet
Jag verkligen hatar att ha förkylning. Ögonen rinner, man nyser, snörvlar och är allmänt seg. Orkar ju ingenting. Inget kul alls. Såg att många av er svarat på det jag skrev i förra inlägget. Om det varför de frågade om man var allergisk mot ägg. Ja, svaret kunde ju många utom jag. Det finns visst ägg i vaccinet.

Idag har vi gjort mycket
Trots att jag är sjuk, älskar jag ju att designa. Och inte bara bloggar. Utan hemma också. Mamma har ju börjat rusta upp inför julen, då jag och Stefan satte upp tre gardinpar, krukor, ljusstakar etc. Mycket fint blev det :) Dock kommer jag vara hård med att de inte ska tändas förrän på söndag eller möjligtvis lördag. Hatar när folk - som i tisdags - hade tänd ljusstakarna. Ja, det är ju min åsikt.

Ska snart sätta ut kattungarna på blocket
Känns tråkigt, men jag vill att de ska få nya hem. Annars blir döden den enda utvägen. Så ni förstår varför jag kämpar så hårt för att de ska bli tama etc.
  • Rumsrena? - Check
  • Tama? - Check (Lisen och Flingan (som nu heter Sixten) är ju tama och även nu Rocky och Scott)
  • Äter kattmat? - Check. Älskar sådan burkmat också.

Känns som att de är redo inför att få nya hem :) Jag lägger in en hel del bilder nu från dagen :) Fick ett paket från svärmor också. Och blev mycket glada :)

Veckans blogg: Liliana
Till min designblogg


Åt årets första lussebulle idag :)


By me :D


De fina kissungarna!


HONEY <3


Lisen :)


Närbild på Findi


Paketet från svärmor



'Mamma är bäst!'


Scott i min fina glitterjulgran


Rocky


Flingan, som nu heter Sixten.


Lisen :)
1 Mel@:

skriven

Men TACK så mycke.. =)

Kul ..

De e bara bra me mig, nyss varit ute me jycken då ja kom hem från jobbet.. Alla barnen + karln sover så de e lungt å skönt.. =)

Själv då?

KraaM

2 Angelica - MakeupArtist:

skriven

så mkt söta bilder .D

3 Irmaaa:

skriven

Hej,



Jag kommer inte att vara inne på msn så mycket denna helg eftersom jag har mycket att göra. Det tror jag men vi kan alltid se, email finns också :)

4 emma:

skriven

hehe tack! ja det går väl inte direkt att missa att jag älskar julen? :D



allt bra med mig, själv då? kram

5 - Alexandra!:

skriven

Ni har verkligen fått ordning på katterna nu låter det som! :D



Oj, vilken tomteklubba!



sv: Jo det spelar ju också in faktiskt, om man är slapp i armen eller inte. Jobbigt med förkylningen, jag hoppas den går över snart!

6 Alexandra:

skriven

hej :) det är bra, sj?

7 enira:

skriven

åhh är den bra? okej vad kul! pluggar i skooan! <33

8 Frida:

skriven

tack så jättemycket :D

Det är bara bra med mig, själv då?

KRAM

9 Daniella & Elmedina:

skriven

Vad söta bilder!!!!!!

katterna är för gulliga!

ooh lusebullar vad gott!

10 ida:

skriven

gjorde min första lussekatt idag =)

11 Anonym:

skriven

vilka söta kattungar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)<3

12 Lina:

skriven

Jag måste säga att jag gillar din header, verkligen jättefin! Och herreguuuud vilka söta kissemissar! :)

Kommentera här: