regnigt och tråkigt

Denna dag har inte vatt något vidare
Mår fortfarande lite illa från i helgen. Men nu är det en ny vecka och i tidningen stod det att det har blivit dags för vaccinering för min ålder. Så antingen imon eller på onsdag ska vi ta vaccinationen. Bättre att ta den än att gå och oroa sej. Vilket jag skulle göra.

Mamma har kommit hem från jobbet
Hon började rota fram alla ljusstakar som hon ska sätta upp till helgen. Tänk att snart är det jul. Helt sjukt. Jag ska bara ett recept jag skrev av från en tjej som gjorde pepparkaksmuffins med frosting. Tror jag ska göra det till jul :) Och på söndag är det ju julskyltning. Får se om det blir Älmhult eller Ljungby.





Lisen och Flingan. Eller vad ska HAN heta??



Rocky



Scott



Findus nya sovställe - badkaret -.-


Findi.


Ny bild på mej



UNDEBAR!!!
1 enira:

skriven

haha okej! jag måste nog plugga ite! allt bra? <33

2 Janniké Hallonqvist:

skriven

mycket söta katter (A)

Va gör din syrra i Trollhättan då? Själv pluggar ja högskolan där uppe så e där varje dag i princip :)



En lugn helg har de varit för min del :)

3 ida:

skriven

sv: jaså där ser man, de kan jag dock tänka mig att man kan tjäna lite pengar på :)



jag har vart i skolan hela dagen sen tränat :) själv då?

4 Anonym:

skriven

aha, mår du bättre nu då? det är verkligen inte kul o vara sjuk på helgerna. Mysigt att in syster va o hälsade på.



Jag har flyttat mammas salong hela helgen, inte lika kul men men . :)

5 Anonym:

skriven

aha, mår du bättre nu då? det är verkligen inte kul o vara sjuk på helgerna. Mysigt att in syster va o hälsade på.



Jag har flyttat mammas salong hela helgen, inte lika kul men men . :)

6 Lena:

skriven

Vilka gosiga katter. Det är så härligt att se dom. Man blir nästan sugen på att skaffa sig en.

7 CArin:

skriven

mys med advetn, längtar efter att ta fram alla ljusakar...



Vilka söta katter!!!

8 Jennifer:

skriven

Sv: Ja jag får väl försöka :) Men orkar inte det just nu. Får försöka sen någongång!

9 Alicia:

skriven

Hi! This is Nathalie's friend that I'm sure she mentioned. :) (Please do mind the English)

Nathalie has told me that you wanted a response on whether I will request for a blog layout design. At the moment, it's okay without an original layout. :) Thank you for the offer, though.

/Alicia

10 Daniella & Elmedina:

skriven

Aa jo det är sant, men katterna är jätte söta!!!!

jag önskar jag hade en katt!



du är jätte söööt!! :D ^^

11 Angelica - MakeupArtist:

skriven

undra om jag också får ta de i veckan då... :D hoppas

12 rebecca:

skriven

Hur kommer det sig att du har Johan Glans på ett foto? :D



svar: Hehe jaså? Vad var det du inte kände igen på bloggen då? :)

Min födelsedag var jättbra! Myste på kvällen med familjen på restaruang :)

13 Nicolina:

skriven

Flingan tycker jag! =) hehe

Hur blir man veckans blogg hos dig?

kram Nicolina

14 Hanna:

skriven

Tack så mycket! :) Såg att du hade startat upp en designblogg, går det bra med den? =)

15 Nicolina:

skriven

flingan blir bra! även om de är en kille =)

Ok! men då ska jag inte försöka att glömma de! tack =) ha en bra dag!

16 Hanna:

skriven

Jag gör inte så mycket faktiskt, haha :) Vad kul för dig! Tjänar du storkovan på det då? =)

17 CArin:

skriven

Kanske vill. det vill jag merän gärna....



Bara det att jag är totalt handikappad när det gäller datorer!!! Inte suttit vid en dator förens jag skaffade min blogg..



Har en kompis som lovat hjälpa mig, hon e dock på Bali just nu... lång resa dessutom.. Men snart e hon hemma igen!

18 Malin:

skriven

Sv: aj då.. jag är också jätte rädd för sprutor. så jag har inte tagit den än men jag ska göra det snart. drar ut på det hela tiden, haha.



nejtack, jag är nöjd med min :)

19 Janniké Hallonqvist:

skriven

Nej urch nej de förstår ja verkligen inte kul att köra så långt



Digetala medior så läser grafisk design osv : )

20 - Alexandra!:

skriven

Usch då, jag hoppas du känner dig bättre snart!



Det är exakt en månad kvar till julafton idag. :D



Oh, vad är det för smak på frostingen till pepparkaksmuffinsarna? Jag har också tänkt göra det till jul, men har inte kommit på en passande smak på frostingen.

21 ida:

skriven

sv: de låter ju bra ! :)

22 Lena:

skriven

Regnet fortsätter.... Lagom kul. Pussa katterna från mig.

23 Rebecka:

skriven

SV; Skönt att ha en bra relation, hade nog annars varit jobbigt!



Jag älskar Johan Glans! Han är skånes stolthet med Henrik Larsson :P

24 Sofia:

skriven

Jätte fina katter du har! Ur gulliga! :)

Med mig är det bara bra! Med dig också hoppas jag? :)

Kramiz

25 rebecca:

skriven

svar: Hehe nej jag har inte bytt design ;D Den har jag haft nu i nån månad eller två :)



Jaha okej! Men gud vad gulligt ändå :) Hehe ja han är grymt bra den där Johan Glans ;)



kram

26 Angelica - MakeupArtist:

skriven

d är piss regnit ute men din blgog blir man glad av den är sommrign: D

Kommentera här: