saturday

Vaknade vid nio
Vi körde till Ryssby för att kolla på Öppet Hus på Ryssbygymnasiet där syrran har gått och där mamma jobbar. Igår kom ju syrran och Crille från Trollhättan och med deras två hundar Skorpan och Siri. Vi var där inte så länge, men hälsade på mamma och på Robin och hans tjej som går därute.

Jag och Stefan
Mår bättre, men jag har ändå ingen lust till nått. Vi ska egentligen på kalas idag, men vi ska stanna hemma. Får då passa systers hundar. Ska kolla på Jumper sen med bland annat Hayden Christensen som jag spelade in innan idag.

Är med i en tävling här, man kan vinna lite New Moon planscher, var med ni med :)

Till min designblogg
1 jenny:

skriven

hejsan.. tack så mycket... Joho det är bra idag... lite halv seg väntar bara på att börja jobba vid 16.. Hur är det själv? kram kram

2 Jennifer:

skriven

Sv: Okejokej, så om man stänger av den där "lampan" så får man alltså inte kontakt med andar på någon vis eller vadå? Kram

3 Johanna:

skriven

vad kul lycka till nu

4 ida:

skriven

sv: thanx, allt är bra, sj?

5 Linda Johansson:

skriven

Tackar :) detsamma.. spanade in på din blogg!! Med mig är det jättebra! Solen skiner i sundsvall! kram

6 Jennifer:

skriven

Sv: A gärna, då slipper jag väl vara rädd? :D haha. För jag är verkligen skit skraj på nätterna när det är mörkt och man hör någonting... Och ja, det är efter vad som hände -.- Kram

7 You:

skriven

sv: Sådär halv bra :( sj då???

Snygg bloggdesign förresten! :)

8 Du vet inte:

skriven

hej hej tack..

nä ska på bio o sen jobba själv da?

9 Anonym:

skriven

10 LINN:

skriven

NICE BLOGG! ;D



WWW.WORDSOFMYLIFE.BLOGG.SE

11 E - en blogg om allt:

skriven

SV; jo allt är finfint :) själv då?

12 Hanna - Haze:

skriven

Hej! Det är bara bra med mig.. Hur är det själv? :)

13 joanna:

skriven

okej det låter mysigt :) krya på dig!

14 juliairene:

skriven

aha ett medium? :o

vad gör man då? :)

15 Linnéa | Photographer ღ:

skriven

Bara bra, själv då? :)



har du någon favoritbok?

16 manuela:

skriven

jumper är en skitgrym film!:)



mina favoriter är tove och erik,fast rabih var ju den jag hejade på!

17 ida:

skriven

sv: ikväll ska jag mysa med en kompis bara, själv då? :)

18 E - en blogg om allt:

skriven

Ny höst header, kommentera din åsikt om hur du tycker om den :)!

19 Janniké Hallonqvist:

skriven

Du rörde till de för mig nu : ) ja bara fan va snabbt hon ändrade design samt inlägg : ) men insåg att de var en annan blogg, mycket fint :D

20 emelie:

skriven

sv: hehe de är sådär med henne.

jag förstår dig, ibland när man ser alla kommentarer så orkar man inte svara, haha ibland är de flera sidor fullt med kommentarer :P

21 Linn:

skriven

Ja eller hur, dessutom har jag ju ingen feber..

Ja krya på oss, hihi. :)

Min pojke kunde inte komma så hoppas ni har mys :)<3

22 ida:

skriven

sv: åh va myspys hörrö ! :)



i veckan är de plugg plugg plugg, föreläsningar, sittning+kåren och sen studentfest hela helegn ! själv då? :)

23 Du vet inte:

skriven

Nej nej, jag såg den nya med Adam Sanlder.. jag e nog den ända som inte vill se den där filmen.. gillade inte ens 1an hehehe



jul, de e allt möjligt.. men denna händer det inget speciellt.. själv da??

24 Janniké Hallonqvist:

skriven

De e ju lungt ja fick baar tänka en gång extra med min blondin hjärna ; )

Haft en bra helg annars? Va haru gjort denna helgen?

kramar

25 Hanna - Haze:

skriven

Ikväll hände det inte mkt, en lugn hemmakväll med filmmys:) Skönt faktiskt. Vad gjorde du själv?

26 joanna:

skriven

du har väl addat den? :P

Kommentera här: