Veckans blogg blev...

Idag är det fredag och jag ska säga till er vem som är vinnaren
Tack till er som anmälde er och tack till er som röstade :)

Den som vann är Anna




Grattis till dej :)
1 naliie:

skriven

okej, jag vet inte riktigt :p själv då?

Kram

2 Stephie:

skriven

hej gumman. Jag har glömt lösenordet till thetwilightseries.blogg.se. Skulle du kunna skriva det till mig igen? jag kommer inte att godkänna kommentaren. Kommer skriva upp lösen på min mobil så jag har det ^_* haha. Puss

3 annadiamants.blogg.se:

skriven

va påriktigt!??!?! :D kuuuuuul! :D en veckas länkning tack:D shit, va kul:D

4 cassandra:

skriven

okej så du har inte lust å göra en lite halvbra design gratis då?:)

5 jenny:

skriven

GRATTIS ANNA :D:D



Jag hejar på Tove :)

6 moa<3:

skriven

:) haha ja<3

7 Fia:

skriven

Det blir mest lite vila tror jag...kanske hittar på något skojigt :)

8 maja- en av fyra:

skriven

Scott var ju gulligt!



Tack kära du, det är bara bra, hur är det med dig? :)

9 Lena:

skriven

Jag har funderat på bloggen lite. Kanske du kan maila mig så kan vi diskutera lite. Här regnar det. Inget kul. Hoppas du får en trevlig kväll.

10 Louise:

skriven

Grattis Anna!<3 :D

sv: okej (: I helgen har jag inga planer än, själv? (a)<3

11 DIAMANT:

skriven

tack som sakt!:D



jaa kul..:) eller e de inte svårt att sälja dom o så?..

va säljer ni dom för per styck? usch låter hemskt:D som att dom sku vara föremål:D..

12 CARRO - ThinkPink ♡:

skriven

SV: jodå det är bara bra :) hur är det själv?

13 RUMPCHOCK!!!:

skriven

Hejsan sötnos! :D Har du något kul för dig? :)

KRAMAR, KRAMAR!

14 Louise:

skriven

sv: (: aah, det är en artist som har dom initialerna och det är han jag menar (A) Tycker han sjunger så sjukt bra och är så söt! <33 (A) okej ;)

15 Meloonia ♡:

skriven

Tack så mycket! <3

Haha, nej jag är inte släkt med någon av de, men man kan lätt tro det, haha! <3

16 Louise:

skriven

sv: Justin Drew Bieber, är det han du menar? (:<3

17 RUMPCHOCK!!!:

skriven

SV: AHa, vad fin! :D JAha, var filmen bra då? ;)

KRAMAR!

18 Louise SA:

skriven

Hej!

Jo det är bara fint med mig. Hur är det själv?

Kram Louise

19 e l i n s:

skriven

Nja, jag vet inte riktigt om jag tycker det! haha! ;) hoppas du har haft en bra dag? :d

20 aldina:

skriven

ja det är klart, det är mysigt med en eller två katter, men inte för många! :) dom behöver ju så mycket kärlek o känsla!



hihih låter som en lugn dag iaf :)

21 Nathalie:

skriven

Hej, jo med mig är det bra :D

Hur äre själv? <3

Kramis

22 Malin:

skriven

Hejhej! :)

jag söker helst någon som gör gratis bloggdesign :/

23 ALICIA:

skriven

jo jag håller helt med dig :D det är faktist rätt cooolt ja.



med mig är det super :D själv?



kram

24 cassandra:

skriven

hah det är lugnt, tack så jätte mycket du är verkligen jätte snäll :)

25 jennifer:

skriven

jodå det funkar! själv? :)

26 andrea:

skriven

jag har typ varit på ullared kanske 3 hånger, det är sjukt kul faktiskt. man blir så himla galen där inne haha man köper allt och lite till (:



fin blogg (:

27 yasmine modell & blivande mamma:

skriven

ja hehe. ska bli kanon mysigt.

jo de är bra men väldans trött. själv? gör du nå skoj? kram

28 aldina:

skriven

ja, det är ju till och med ett plus o bo på landet kan jag tycka ibland!

gör du designer?

29 Nathalie:

skriven

i morgon blir det pluggning! :(

Själv? :D

30 maria:

skriven

Hej!

Fin blogg du har :)

Jag tror jag fick kommentaren/"tipset" av dig att man kunde köpa design av dig osv??

Tyvär är jag inte så förstjust i reklam,så jag raderade reklamen.Hoppas du inte känner dig sårad eller så...din header är iallafall jättefin,det ville jag också säga!



Jaja hoppas du har det bra annars då,tack och hej!

31 Johanna [s h o n a l i]:

skriven

sv. okej - vad synd! Jag hade inte klarat av att vänta - har längtat som en galning :*

32 aldina:

skriven

jaha, men det är mysigt med sjur i vilket fall som! :)



Nej jag behöver ju en ny design, skulle fixat en nu till på fredag. Men programmet har lixom slutat fungera så jag behöver ju något så snart som möjligt, annars är det rätt dött.. :/



kram

33 MADDE:

skriven

Sv: okej :D kul! vem hejjar du på i idol? :)



allt är toppen, hur är de själv? :D

kram

34 Malin:

skriven

Tack så mkt!! :D

okej :)



Kraam!

35 aldina:

skriven

hur går det till då?



kramis

36 Nathalie:

skriven

Okej, låter otroligt skönt :D

och bloggdesign är ju bara kul

att göra. Du har något att se fram

emot. Det har inte jag. Haha :P



God natt! <3

37 aldina:

skriven

vad är din msn då? (:



38 ALICIA:

skriven

haha nädu ;) ..



så bra, typ data bara.. själv? :)

39 andrea:

skriven

haha aa det tar längre tid än var man tror (:

men snart så smäller det :D

40 aldina:

skriven

tack :D



krammisss

41 yasmine modell & blivande mamma:

skriven

oki nice jag ska sova nu tänkte jag natti natt kraam

42 ALICIA:

skriven

jaså?:D till dig själv? kram

Kommentera här: