vinnaren av veckans blogg tävlingen

Idag är det söndag och ni vet ju vad det innebär
Jag har räknat ihop rösterna och jag vet nu vem som vann. Det blev Liliana, grattis till dej! Du vinner en veckas länkning här på bloggen.
Tack till alla er som deltog :)

Kom gärna med synpunkter!
Allt för att jag ska förbättra min blogg :)

 

 

Till min designblogg

1 liliana:

skriven

JAAAAAAAAAAAAAAA, vad roligt hahahaha :D

2 LINN:

skriven

du har nog rätt ;) kramar

3 yasmine modell & blivande mamma:

skriven

ja gör de va så mums. har du en bra dag? kraaam

4 Hanna - Haze:

skriven

Jo samma här.. Jag tycker ju han är snygg efter att ha läst boken. Kanske borde skrivit Edwards snygghet:)

5 Hannah:

skriven

hejjsan vad har du gjort i helgen?

skit fin blogg.

6 DIAMANT:

skriven

jaa...:) men hur länge lever katter? ungefär? har ni fått dom sålda till någå fina hem eller?:) kram

7 manuela:

skriven

grattis till henne;)



sv:jag håller med dig om slutet,kasst faktist..

8 jennhy:

skriven

sv: jo men det där vet jag :) hihi. men tack ändå! :) jag tycker det är så synd att så många inte tror på andar -.-

9 Du vet inte:

skriven

hehe aa men de e många som gillar dom där filmerna faktis :)

får se, jag lär kolla på den men det kommer inte va något jag måste kolla på hehe

10 Jennifer:

skriven

Sv: Hm, det låter ju grymt svårt :o

Kram

11 Helena:

skriven

Hej!

Jo Ljungby är ju en härlig metropol... ler

Men supermysigt att komma ner och träffa alla goda människor. Fin blogg.. tack för att du kollar in min... Kramar från Helena

12 ida:

skriven

sv: va gött ! :) men jobbigt o vara arbetslös dock .. rastlös förstår jag att du blir.. ahaa så du gör bloggdesigner !? coolt :)

13 Malin:

skriven

Sv: okej!

i helgen spelade jag match och firade en kompis. dudå? :)

14 Malin:

skriven

Sv: okej, tråkigt att vara sjuk. mår du bättre nu? :)

ja, snart är det jul! underbart :)

15 Linnéa | Photographer ღ:

skriven

okejokej! ;)



16 yasmine modell & blivande mamma:

skriven

oki hehe, jag tar det lungt nu bara väldans trött kraaam

Kommentera här: