andra frågestunden



Nu har det blivit dags för ännu en frågestund. Och återigen får ni en länkning som tack :)
På torsdag svarar jag på alla frågor :)
1 Linnéa:

skriven

Vilken är din favvo färg?



Har du någon talang som ingen vet om?



Varför började du blogg?



Älskar din blogg:D Superfin och hur bra som helst:)



Kram

2 Elina:

skriven

Du ska svara på den såklart :P Ok!



Kram

3 Diana:

skriven

Gör inte så mycket just nu, har pluggat och tvättat så det får räcka. Vad gör du själv?

4 Emelie:

skriven

Vilken är din favoritfilm? Favoritgodis? :)



Enkla saker, men kul att veta.

5 Diana:

skriven

Nej det har jag inte smakat får kanske göra det :). Avenyn kan man ju inte titta på när Desperate Housewives finns på tv haha :).

6 Nicolina:

skriven

Då ska vi se, Vilket gillar du mest julen eller sommaren?

Vad tror du att du gör om 10 år?

Vilken är din favorit kaka?

Vad är ditt motto här i livet?



Ha en bra dag

Soliga hälsningar Nicolina

7 Diana:

skriven

Det var ju smart :). Bara jag som inte har sådana finesser haha.

8 L* blivande mamma:

skriven

Sv: bara myser framför tv'n själv?

9 mallan:

skriven

Sv; allt är bra med mej!



Fråga

1. Hur många gånger har du luktat på en blomma

2. Vad skulle du välja mellan blå soppa och svart?

3. Hur många gånger har du velat åka till Kina?

4. Hur många gånger har du varit i Värmland?

5. Själv då? (du frågade mig om allt var bra:P)

10 Emmelist:

skriven

aha... vad intressant :D skulle vara kul att få läsa den också!



tillbaka med bloggandet igen förresten. kunde inte hålla mig mer ;)

11 Emma:

skriven

Vad vill du jobba med om 5 år?



Har haft du någon ''kändis-crush''?



:)

12 Alexandra:

skriven

Hur länge har du bloggat?

Varför började du blogga?

Vilka bloggar läser du?

13 My:

skriven

nej jag tror hon tar ttp 50 kr nueller så men jag var en av do första som beställde min så jag fick min gratis :) haha !

14 thilla:

skriven

hehe MoDo ska de ju vara ;)! de bästa!! fin blogg.

15 E - Bloggen om skönhet & mode !:

skriven

sv - ungefär 1-2ggr om året :)

När jag bodde i Gbg hade jag en timma dit, nu har jag 3 timmar dit o i nov har jag 4 timmar dit :p



Kika in hos mig & tyck till om den nya tallriken som kommer ut på marknaden :)

16 E - Bloggen om skönhet & mode !:

skriven

Hur många unika besökare har du på en dag ?

17 nisan!:

skriven

så länge man förändrats till något bättre så är det alltid bra!:) men om en nära kompis byter personlighet helt och hållet så kan det vara lite jobbigt:( så är situationen för mig:(

jo det är bara bra:) hur är det själv?:)

självklart lägger jag en fråga i frågestunden!

18 nisan!:

skriven

hur är en vanlig dag i ditt liv?:)

19 Veronika:

skriven

Jag slänger in några frågor till dej ;D

1. Vad vill du få ut av ditt bloggande?

2. Vems blogg läser du helst?

3. Vad är viktigast i ditt liv?

4. Har du någon förebild, och i så fall vem?

5. Vad är din bästa/sämsta egenskap?



Lite blandade frågor, men kan vara kul att veta :) Kram!

Kommentera här: