calle var guld

I fredags var det Idol
Och dessa bilder på en av mina favoriter Calle Kristiansson som bara var för bra. Gillade även Erik, Rabih och Tove denna kväll. Mina favoriter Mariette och Erika var inte alls lika bra som jag förväntat :/

Vad tyckte ni?






Bilder från Posh24.se
1 R:

skriven

haha eller hur ;p

tack, de är bra självdå?:)

kram

2 Elina:

skriven

Jo det är bara bra :)

Sj?

3 Emma:

skriven

Snygg header, väldigt vacker :)

4 Stina:

skriven

Tack så jättemkt:) Din var oxå kanonfin

5 My:

skriven

Okejs så bra :) !



nej var på fest med elin sj då ? :D ! kram

6 Elin:

skriven

jag gillar inte alls calle! tycker inte han kan sjunga och han rör sig som en clown på scenen. ingen charm alls, usch! :P Men jag gillar Reza och Mariette, de är bäst.

7 desereé:

skriven

klickade mig in på din blogg, as fin är den.

och calle är sjukt bra.

8 tvillingmamman:

skriven

jag måste se den, älskar skräck filmer :D speciellt när man sitter ett par stycken och det ärjätte mörk och man kan kurra ihop sig i soffan!! :D

9 sofia - 19 & Gravid:

skriven

Ja det ska bli mysigt =) Allt är fint med mig! Vi har nog bestämt namn redan, får se om det ser ut som en "sådan" när han kommer ut bara :) Allt bra själv? :)

10 joy:

skriven

SV: Japp :) Jaha, vad kul :) Jag ska inte göra så mkt, träna lite men mest bara slappa å ta det lugnt ;)

11 miimo:

skriven

fin blogg :D allt bra

12 Veronika:

skriven

Sv: Idag har det varit en riktigt slappardag för min del. Brukar lätt bli så på söndagar ;)



Sj missade jag Idol i fredags, Vem åkte ut? Jag håller på Tove! :)

13 Diana:

skriven

Calle var verkligen grym, tyckte dock inte Rabih var jättebra ikväll. Allt bra med dig idag?

14 anonym:

skriven

haft en bra dag?

KRAM

15 Lena:

skriven

Jag ska äta lite omelett just nu faktiskt. Är hungrig. Och så ska jag se programmet Vad blir det för mat. Jag älskar den programmet. Gillar du det?

16 Lena:

skriven

Och jag vet fortfarande inte än. Hur går det till att göra designen? Har du någon idé om hur du vill göra den?

17 desereé:

skriven

svar; ingen orsak, bara ärlig.

jo det är helt okej med mig, känner mig lite sliten med bra endå. själv ? :)

kram

18 Elina:

skriven

Jadu, jobba och kolla synen :)

Du då?

19 Veronika:

skriven

Sv: Okej, Nej det spelade verkligen ingen roll för mig heller. Han hörde till en av dom sämre, hehe.



Okej, du grejar med sånt du, vad roligt. Jag skulle också vilja kunna sånt. Försöker så gott jag kan med hjälp av den där designadinblogg, men det är svårt ändå tycker jag..

Kram

20 anonym:

skriven

sv: det har varit bra

KRAM

21 My:

skriven

ah :)

oh va mysgit. ohhh ullared jag vill också !! kram

22 Diana:

skriven

Haha, alla tycker vi olika ;). Allt är bra här med :)

23 Anonym:

skriven

fint, va med linnea durå?:)

24 MISSEXTRA:

skriven

sv: Bara bra här med:)



Tack, vad kul:D

25 Emelie:

skriven

oh, jag kollade också på den filmen :) tyckte den var jätte mysig :) hihji

26 Alexandra:

skriven

Det är väl helt okej här, snorig men sånt är livet.

Hur är det själv da?

Tack så mycket.

Nu är snön inte kvar men det var lite mysigt men den kommer att komma i december kan jag tänka mig.

27 Evin Anna Elizabeth:

skriven

SV: Jaha, oj! Jag var nog alldelse för snabb på att svara i de inlägget. Ber om ursäkt i sådana fall :)



Rabih och Eddie är bäst punkt och slut hehe :)

28 E - Bloggen om skönhet & mode !:

skriven



Kika in hos mig & läs & få tips om allt från kläder, mode, skönhet & vardagsproblem ♥



29 L* blivande mamma:

skriven

Tack för din kommentar! Ja, jag vet att designen är kass men ska börja fixa lite med den snart:) Hoppas att du får en trevlig kväll!

30 emma:

skriven

jepp! helt själv! <33

haha, gillar varken Calle eller Mariette.. XD

tycker Tove är super! <33 ;)

31 Elina:

skriven

Ja det är roligt :) De är 19, 18, 13, 11, 9 och 7 år :) hehe!



Nope, har aldrig varit på Ullared!



Kram

32 rebecca:

skriven

härligt :D

33 Elina:

skriven

Aha ok :)

Jo det är långt dit ifrån mig. Typ 40-50 mil någonting :/



Idag har jag jobbat och sedan varit på hygienkurs/utbildning med jobbet.

Du då?

34 Veronika:

skriven

Sv: Jaha okej, helt självlärd alltså? Inte illa. Ja, har jag några frågor så bombar jag dig ;)

Idag har jag jobbat och sen varit iväg och handlat lite & sånt. Har du gjort själv? Kram

35 L* blivande mamma:

skriven

Sv: Nejdå! Det är absolut ingen fara! Jag vet att du inte menade något illa och jag tog absolut inte illa upp=)



Idag har vi tagit en runda på stan och fikat en massa, själv? Kram!

36 E - Bloggen om skönhet & mode !:

skriven

sv- så lite så :)

37 Linnéa:

skriven

Såg inte :/ bara genomgången:)han var superbra:)

38 johanna:

skriven

sv: åh så härligt att ta studenten:) Känns lite orättvist att min storebror har ett halvår kvar av skolan och jag har 5... Men det är bara att hålla ut;)

39 My:

skriven

haha okejs :D men det var ju inte så farligt jag handlade typ för 1500 till bara mej själv (A) haha !



nej jag har inte det :/

Sanna har gjort den till mig .. Lolad.se

hehe :) <3

40 Emelie:

skriven

Sv. Det är bra med mig :) Lite trött efter helgen bara, har jobbat.

Allt bra med dig? :) Kramar

Kommentera här: