fin väckarklocka?

Idag vaknade vi av ett konstigt läte...
Det var en helikopter som skulle kalka runt om i skogen och som var precis utanför fönstret på ängen. Rätt coolt faktiskt fast högt ljud. I säkert tre timmar var den utanför vårt fönster och till slut gick vi upp och det var på tiden för klockan var 10.

Åt frukost och Stefan hjälpte sin far
Runt halv tolv tiden körde vi mot stan, då vi körde först inom Eurostop där mamma, Martina och Elisabeth befann sig. De hade ju varit på Ladies Night dagen innan och sovit på hotellet. De satt på Espresso House och drack gott kaffe. Vi satte oss ner och snackade lite och mamma bjöd på en Frappino. MUMS!

Körde vidare till Stefans farbror
Och lämnade granris som han skulle ha till graven till Stefans farfar. Sedan körde vi till Nilla och hämtade henne, bytte bil till Freddes och körde sedan och tankade. Sedan körde vi mot Falkenberg och Factory Outlet. Hittade en underbar affär som hette Fynda och som var suuperbillig. Se vad jag köpte nedan :)

Niceguyz var och spelade i samma byggnad
De killarna är ju från Dansbandskampen från förra året. Var inte och lyssnade, eftersom jag inte gillar vare sig dansband eller Dansbandskampen. He he.

Körde sedan och åt på Donken
Ibland får man skämma bort sig. Körde seda mot Halmstad och handlade med Nilla och sedan körde vi hem. Nu sitter jag här och kollar på Robins och ska snart slå över till Little Miss Sunshine - som är en sådan fin film :)

Ha en fin kväll :)



Fin väckarklocka va? :)











Man måste ha chokladjulkalendrar! :)


Min nya snygga plastblomma!


MUMS!


Gjorde ju ciabatta med mozzarella och lufttorkad skinka igår, mums!
1 joy:

skriven

SV: varsigod. Och tack :) Det är bra, själv då? :)

2 johanna:

skriven

sv; låter bra:)

jag lyssnar på musik och kollar bloggar, själv?

3 johanna:

skriven

sv; okejokej:)

Jag ska nog gå på stan, sova och vara med kompisar. Har lov så det känns skönt:)

Själv?

4 Veronika:

skriven

Sv: Varsegod du :)

Jo det är bra här, börjar bli lite trötter nu bara, hehe.

Allt bra med dig?

5 joy:

skriven

Vad skönt :) Jag har bara tagit det lugnt :) Har du gjort själv? :)

6 Rebecca SPINIT:

skriven

Sv; Tack så mycket! Roligt att höra! Ska försöka göra allt för att fortsätta underhålla! Stor kram till dig!

7 DIAMANT:

skriven

vilka fina bilder du har tagit =)! ah, tidnng och choklad mums verkligen - lycka!

8 R:

skriven

fin blogg, hoppas du kolla in min och kanske till och med skriver en kommentar!

kram:)

9 Lena:

skriven

Mm, kan dock inte hålla mig från chokladen i kalendern.

10 MISSEXTRA:

skriven

Allt bra idag?:)

11 Emelie:

skriven

Dem där muffinsen ser minst sagt goda ut..

Fin blomma du hade hittat. Var den där chokladen god föresten? :O

12 L* väntar bebis:

skriven

vad gott med muffins :D

13 bea:

skriven

åh den frapinon är good :D



jag är inte heller någon fest-nisse, mest lugna kvällar för min del :) Men ibland är det riktigt skoj! :D

Oj julmarknad redan? Det var tidigt haha :P

14 Evelina:

skriven

Åååh va mycket mumsigt! =)



SV: Mitt höstlov består till stor del av jobb, men i dag är jag ledig så ska passa på att skriva lite =)

15 Jennsan:

skriven

nu blev jag riktigt sötsugen!

Kommentera här: