och vinnaren är....

Nu har det blivit dags för att kora vinnaren i min VECKANS BLOGG tävling.
Först och främst vill jag tacka alla de som varit med och deltagit och för de som röstat!

VINNAREN ÄR
*TRUMVIRVEL*

EMMA TJERNLUND!

Du kommer inte bara vinna äran, utan också en veckas länkning från och med imorgon!





Glöm inte att imorgon blir det svar på 'Frågestunden' och på fredag blir det återigen dags för att anmäla sig till nästa veckas 'Veckans Blogg'.


jag vill rösta på nr 1
1 Emma:

skriven

sv; åh tack så mycket!:D

2 nisan!:

skriven

ja precis man gör ju det:(

tack din med!:) har inga planer för dagen så får se var jag hittar på:) sätter mig nog antagligen i soffan och kollar på a walk to remember sen ringer någon kompis:D om det är någon hemma haha:)

vad gör du idag då?:)

så lite så!

3 nisan!:

skriven

Haha jag lipar alltid sönder till den!:) det är min favvofilm så tröttnar aldrig på den:D

ushdå:(

ska du göra i veckan då?:)

kram!

4 Mallan:

skriven

Sv; vad bra!

jag sitter här och stirrar på data skärmen!

5 mmalin ♥:

skriven

hhihihihii tjbatjena på diig :)

får man fråga vart du laddar ner penslar? :)

tack, asså om jag får svar,

annars blir ja lite små putt :D

/mmalin ♥

Kommentera här: