svar på frågestunden

Linnea frågar:
1. Vilken är din favvofärg?
2. Har du någon talang som ingen vet om?
3. Varför började du blogga?
Älskar din blogg :D Superfin och hur bra som helst :)

Jennie svarar:
Tack för det sista du skrev :)
1. Min favorit färg är rosa och svart.
2. Jag kan rita hus. Och det vet alla mina vänner om. Jag har 'kunnat' det ända sedan jag var liten :P Jag vetifan varför just jag fått denna talang. Men här kommer en bild på det.
3. Jag började blogga för att jag ville skriva av mej. Men nu när jag får en mängdkommentarer varje dag, blir jag bara glad och tycker det är sååå jävla kul. Det blir roligare om man får respons.




Emelie frågar:
1. Vilken är din favoritfilm?
2. Vilket är ditt favoritgodis?

Jennie svarar:
1. Min favoritfilm är just nu The Proposal med Sandra Bullock och Ryan Reynolds. Men annars älskar jag A walk to remember. Finns hur många filmer som helst.
2. Mitt favoritgodis är choklad.


Nicco frågar:
1. Vilket gillar du mest, julen eller sommaren?
2. Vad tror du att du gör om 10 år?
3. Vilken är din favoritkaka?
4. Vad är ditt motto här i livet?

Jennie svarar:
1. Julen och sommaren är sååå olika ju. Jag gillar båda lika mycket, eftersom de är helt olika och har så mycket att ge. Men kanske mest sommaren, i och med att vi är i sommarstugan och att man är så glad du. Vintern är lite deppig.
2. Om tio år... Jag hoppas att jag har jobb och att jag har ett hus. Sen att jag och Stefan fortfarande tillsammans. Sen hoppas jag att jag får mina tre barn, då Stefan vill ha två ^^. Sen givetvis att du och jag träffas hela tiden :D
3. OREOS!
4. Jag har faktiskt inget motto :) Jag lever som jag lär :P


Mallan frågar:
1. Hur många gånger har du luktat på en blomma?
2. Vad skulle du välja mellan blå soppa och svart?
3. Hur många gånger har du velat åka till Kina?
4. Hur många gånger har du varit i Värmland?

Jennie svarar:
1. Oj... Vilken fråga :P Jag har nog luktat på inte en blomma utan flera blommor många gånger.
2. Finns det? I så fall hade det varit roligt att smaka. Men har ingen aning om vad detta är :P
3. Jag har nog bara velat åka dit en gång. Det var när jag ville se en panda på riktigt. Det vill jag väl fortfarande, men då ville jag åka dit mer.
4. Jag har varit i Värmland en gång. Var då och hämtade en hundvalp av rasen norsk gråhund.


Emma frågar:
1. Vad vill du jobba med om 5 år?
2. Har du haft någon 'kändiscrush'?

Jennie svarar:
1. Jag har många yrken jag vill hålla på med. Men om 5 år önskar jag att jag har startat ett café eller ett eget hotell/vandrarhem.
2. Om jag har! Mitt liv bestod av det när jag var liten. När premiären av Harry Potter och hemligheternas kammare hade premiär, var jag där två gånger. Jag hade en crush i Harry Potter/Daniel Radcliffe. Men nu har jag hittat min drömprins, som är Stefan :) Då existerar inte kändiskillar för mej så mycket som då.


Alexandra frågar:
1. Hur länge har du bloggat?
2. Varför började du blogga?
3. Vilka bloggar läser du?

Jennie svarar:
1. Jag har bloggat på blogg.se sedan augusti 2008. Hade innan dess bloggar på andra ställen, men valde blogg.se
2. Kolla på frågan som Linnea svarade.
3. Jag läser en heeel del bloggar. De som är mest kända kanske du menar och det är ju BlondinBellas, Stina-Lees mest.


Nisan frågar:
Hur är en vanlig dag i ditt liv? :)

Jennie svarar:
- Jag vaknar runt tio, halv elva. Äter frukost, sitter och kollar teve samtidigt som jag gör en del bloggdesigners. Sedan bloggar jag en del. Kollar alla bloggar jag har som bokmärken och andra sidor. Sen lagar jag mat till mej och pojkvännen och hans pappa, eller så gör dem det. Sen kollar vi kvällens teveprogram och kollar kanske en film innan vi lägger oss vid kanske elva tiden :P
Såhär blir min dag när man är arbetslös ^^.


Emelie frågar:
Hur många unika besökare har du per dag?

Jennie svarar:
- Jag har mellan 50-80 unika besökare per dag :)


Veronika frågar:
1. Vad vill du få ut av ditt bloggande?
2. Vems blogg läser du helst?
3. Vad är viktigast i ditt liv?
4. Har du någon förebild? I så fall vem?
5. Vad är din bästa/sämsta egenskap?

Jennie svarar:
1. Jag vill egentligen inte få ut nått av det. Jag bara tycker det är kul att blogga :)
2. Jag läser helst bloggar som jag vet vem personen är. Såsom barndsomvänner eller de kändisar som jag tycker om.
3. Viktigast i mitt liv just nu är min pojkvän och min familj. Sen mina underbara katter såklart :)
4. Jag hade innan Ashlee Simpson som förebild, men det är hon inte längre. Sen gillar jag Kelly Clarkson väldigt mycket :) Men jag har ingen direkt förebild.
5. Min bästa egenskap är att jag verkligen bryr mej om mina nära och kära. Och den sämsta är att om jag absolut hatar någon människa som har gjort mej något ont, så visar jag det till 110 % Och det tycker jag inte riktigt om.


Hoppas ni är nöjda med mina svar!
Glöm inte att nästa tisdag blir det en ny frågestund.
Imon blir det anmälning till Veckans blogg.
Spana in hon som vann tävlingen igår --> Emma

Ha en fin kväll!





1 Linnéa:

skriven

Tack för det bra svaren=) och guud vad fin bild :D:D

Kommentera här: