ullared för oss idag

Klockan fem ringde Stefans väckarklocka
Jag var sjukt trött. Stefan skulle skjutsa sin far in till sjukhuset. Operation för han idag. Jag kunde inte somna om, så jag läste en biografi om Astrid Lindgrej. Ingen liten bok inte! Sen vid halv sju tiden kom Stefan hem. Jag hade inte ätit frukost, så han överraskade mej med en baguette :)

Körde mot Ullared
Detta Ullared som man förknippar med Ge-Kås. Det stället som har sååå mycket grejer för sååå bra priser :) Har ni varit där? Vad tycker ni om det? Visst, allting var billigare förr oavsett vart man åkte, men Ge-Kås håller i sej en aning. Vi hade en budget som vi höll och det var vi mycket stolta över. Främst handlade denna dag om att handla julklappar till alla de vi skrivit upp på tre lappar. Inte lite.

Jag handlade givetvis lite till mej själv
Och bäjbi fick lite han med. Men jaa, vi tjejer handlar ju mera! :) Klockan halv nio ungefär var vi i Ullared och vid halv ett var vi därifrån. Kommer ihåg när man var liten, då var man ju där till fyra tiden eller nått ^^. Jag var mycket nöjd med alla de grejer vi köpt både som julklappar och till oss själva.

Körde sedan mot Falkenberg
I lördags hade Nilla handlat tre kattskålar, som hon ville byta till två stora, så det gjorde vi. Köpte också en julklapp till Nilla och sedan fick jag gå ut för att Stefan skulle handla julklapp till mej :) Sedan köpte vi julklappar till Terese och Nicco :) Så allt är klart nu. Bara jag som ska köpa två grejer till Stefan och kanske en grej till Nicco med. Men vi får se :)

Hämtade mitt pandapaket på Maxi i Ljungby
Och träffade Malmis <3 saknat den skitungen :) Sedan drog vi hem till oss där jag slog in alla julklappar och sedan då räknade vår sparbössa. 790 kr ungefär har vi sparat ihop i två månader. Är det bra? Förlovningsringar inom räckhåll? Njaa, om några månader till :) Skrev även julkorten idag :P Det ska börjas i tid :D

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN IMORGON!



Jag handlade:
Hårfärg, tofsar, hårspänne, två par trosor med Hello Kitty, två par linnen, Vi hade i alla fall tur med vädret - igen, chokladkalender, adventsljus, tumvantar, julkort, etiketter, julpapper, julkalender för teve. Och Stefan handlade två par Harley Davidson kallingar, sockar och en film med Robert Gustavsson. Köpte också två Twilight affischer.




En del av julklapparna






Min premie i pandaförsäljningen


Pandagrejer som jag sorterar till varje kund


Min älskade mobil är tillbaka från 'sjukhuset'


Vår nya sparbössa :)


Min frukost idag


Favoritparfymen :)


1 Linnéa:

skriven

Roligt;)Har typ inte ens tänkt köpa julklappar förren i december nån gång:S Jag fattar inte riktigt hur du får ihop så långa inlägg?Men bra är dom så man orkar läsa dom:)



Puss

2 L* blivande mamma:

skriven

Nä då det var du inte:) Har aldrig varit i ullared men funderar på att åka dit snart innan bebben kommer har hört att man kan göra en massa fynd där:)

3 Elina:

skriven

Usch, det är ju så tråkigt att vara arbetslös :(

Var jag med förut.



Aha, vad skönt att ha det avklarat redan nu :)

4 Diana:

skriven

Chokladet kan varmt rekommenderas :). De andra två har jag inte smakat så får göra det. I Ullared har jag varit och jag gillar det, hade gärna åkt dit igen men måste först hitta någon som vill med :).

5 E - Bloggen om skönhet & mode !:

skriven

Åhh älskar Ullared !

6 Evin Anna Elizabeth:

skriven

SV: Haha! Men Eddie passar och klarar de flesta utmaningarna. Igår var jag ute med ett par kompisar och vi hade det riktigt kul. Vad gjorde du själv?

Kram

7 My:

skriven

haha jo joag vet hur det är har heller inget jobb eller så :P



hmm nej jag fick min gratis :O men vet inte om hon tar betalat nu ..

kram

8 Veronika:

skriven

Sv: Ja det är skönt faktiskt.

Åhh älskade Ullared. Varit där ett x-antal gånger, hehe. Ska faktiskt planera in en tripp dit för att göra som dej, Julhandla. Det finns ju liksom allt där! Släkten bor ju nere i Varberg, så jag tar det nog nästa gång jag hälsar på dom :)

9 Evin Anna Elizabeth:

skriven

SV: Haha nej Eddie är ju bannemej grym!

Vad mysigt. Jag ska åka iväg på middag till Nacka om någon timme, så det ska bli kul.



Kram

10 Veronika:

skriven

Sv: Jo, några månader behövs nog emellan, så man hinner skrapa ihop lite pengar ;).



Idag har jag jobbat, kom nästan nyss hem. Ikväll blir det Ugly Betty & Desperata :D

Händer hos dig då? Kram

11 Alexandra:

skriven

Tack så mycket, börjar bli bättre iallafall :)

jobbigt med huvudvärk :(

Idag har jag inte alls gjort nått, kollat film och tv hela dagen orkade inte ens starta datorn tidigare idag.

Vad har du själv gjort idag da?

12 Louise:

skriven

Haha sådan köpte jag också när vi var uppe i Ullared :)

13 Lena:

skriven

Står om Ullared överallt och alla verkar åka till Ullared just nu. Har varit där många gånger. Trevlig dag.

14 Maryam:

skriven

Gud vad fina Twilight affischer!

Fanns det någon affisch med bara Robert Pattinson eller en affisch med bara Taylor Lautner? För jag har alltid velat ha en :)

Kommentera här: